Gå til innhold

Janza: bmw e30 - bred m3 replika

Ranger emnet

Janza

Anbefalte innlegg

• Svar 211
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stilig prosjekt det her:thumb

En ting jeg lurer på, hva gjør du med hullet inn bak(mellom breddinga og baksjermen) som man ser på nest siste bilde? eller for du ikke gjort noe med det?:P

mvh

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig prosjekt det her:thumb

En ting jeg lurer på, hva gjør du med hullet inn bak(mellom breddinga og baksjermen) som man ser på nest siste bilde? eller for du ikke gjort noe med det?:P

mvh

Joachim

takker. skal ha en innerskjerm der som må lages, vet ikke helt hva jeg skal lage av enda men det ordner seg. vis du noen har noen forslag er det bare å si fra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut :)

Dim på dekk/felger? Den skriker etter spacere :P

Stå på :)

skriker etter spacer hehe det sitter alerede spacer på. og det er spesial spacere til de felga vi ikke jeg misforsto helt, men dem kunne stikki litt lenger ut.

dim: foran 8,5*17 med 215/40-17. bak 10*17 med 245/40-17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skriker etter spacer hehe det sitter alerede spacer på. og det er spesial spacere til de felga vi ikke jeg misforsto helt, men dem kunne stikki litt lenger ut.

dim: foran 8,5*17 med 215/40-17. bak 10*17 med 245/40-17

Dersom felgene er 3-delte burde det jo være mulig å oppdrive et par felgbaner med noen tommer bredere kant. Litt uvant at felger med såpass heftig kant ikke fyller ut buene helt... :)

Forøvrig er det noen gromme hjul du har der! :thumb

Hva er innpresset på felgene, og hvor tykke er spacerne?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom felgene er 3-delte burde det jo være mulig å oppdrive et par felgbaner med noen tommer bredere kant. Litt uvant at felger med såpass heftig kant ikke fyller ut buene helt... :)

Forøvrig er det noen gromme hjul du har der! :thumb

Hva er innpresset på felgene, og hvor tykke er spacerne?

jeg har breie skjermer så det skal litt til får å fylle ut der. er ganske fornøyd med felga :)

impresset er 28 vis ikke jeg husker helt feil,spacerene bak er vel ca 3cm tilsammen har ikke målt, foran er spacerene tilsammen sikkert 6cm.

det blir høyde justerbart senke sett så jeg stiller det sånn det passer meg ;)

jekken står under bilen den er ikke jekka opp

ser jeg har noen skrive feil rundt om kring hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har breie skjermer så det skal litt til får å fylle ut der. er ganske fornøyd med felga :)

impresset er 28 vis ikke jeg husker helt feil,spacerene bak er vel ca 3cm har ikke målt, foran er spaceren sikkert 6cm.

det blir høyde justerbart senke sett så jeg stiller det sånn det passer meg ;)

jekken står under bilen den er ikke jekka opp

ser jeg har noen skrive feil rundt om kring hehe

Hvilken type spacere er det, med sentrering? Er det sånne du skrur på, og deretter skrur fast felgen i? Tenkte bare siden de er 6cm...

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker. skal ha en innerskjerm der som må lages, vet ikke helt hva jeg skal lage av enda men det ordner seg. vis du noen har noen forslag er det bare å si fra ;)

Glassfiber er vel brukendes til å mekke no innerskjermer vel? strekke opp no laken eller lignende og kline på poluester, la det herde og gå laus med fibermatte og polyester:D helgejobb:) trenger jo kje pusse så fint osv baki der.. bare til å legge på 1lag med tectyl eller 12 ;)

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']Glassfiber er vel brukendes til å mekke no innerskjermer vel? strekke opp no laken eller lignende og kline på poluester' date=' la det herde og gå laus med fibermatte og polyester:D helgejobb:) trenger jo kje pusse så fint osv baki der.. bare til å legge på 1lag med tectyl eller 12 ;)[/quote']

det er en mulighet det, men vil det holde når jeg byner å leke litt og steinene flyr opp i skjermene hehe ?

vis det gjør det så er jo det forholdsvis lett og lage til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider