Gjest nidaroo Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 jeg har kjøpt en Alpine Type-X SWX-1242D 12" 3000 Watts Subwoofer og da lurte jeg på hvor stor kasse jeg burde kjøpe til denne, og hvordan type kasse jeg burde ha? Les nedover denne siden da finner du mykje info innen kassetyper..http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=33&ids=artID Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flexcim Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 shitt ass, jeg har to type-s 12" i en kasse på tett under 100L, men etter det de sa i butikken trengte jeg ca så stor kasse:O Noen som hvet hvor mange ohm x'ene er på? Siter Corolla XL 88 Corolla KE30 75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 gratulerer... bare 3 år gammel denne tråden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 shitt ass, jeg har to type-s 12" i en kasse på tett under 100L, men etter det de sa i butikken trengte jeg ca så stor kasse:O Noen som hvet hvor mange ohm x'ene er på? Jeg mener Type-X finnes i 2x2ohm og 2x4ohm, husker ikke så mye siden jeg blowa den ene ganske fort. Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg