Gå til innhold

Tjenare!!

Ranger emnet

Polizei

Anbefalte innlegg

Heisann polizei, og velkommen til bilforumet.net.

Trevlig at ha svenkska medlemmer også :)

For å få bilde under nicket ditt går du inn på user cp også edit options, og nederst på siden finner du noe som heter avatar. Der kan du upploade bilde. Husk str på bilde kan ikke være større enn 120x120 pixl

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha Lotto reklam golfen =)

Ja det var jobbigt med den reklamen tog från 06.00 på morgon till 20.00 på kvällen att göra den korta filmen på 30sek!!

Men det vart ju till nytta det med fick ju några kronor att spendera på bilen :D

Fast på filmen är ju inte bilen klar det var 2 veckor före jag köpte nytt G60paket som jag lackade och på filmen har bilen helgrön rs-front och svart/grön bak så det var mycket kvar då och så var det ju svarta 16v breddare!!

Här kommer ett par bilder tagna nu i sommras bara att njuta:op

[/img] IM0006311.jpg

IM0006255.jpg

IM0006300.jpg

grongolfinstrumentt.jpg

IM0005955.jpg

Har även fögyllt GTI emblemen i äkta silverIM000332.jpg

IM0005022.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Här kommer lite fakta då om bilen om nu är intresserad!!

Bilinfo:

Golf CL 1984 Modifierad

Ägt bilen sedan April 1998 och den har gått 18500 mil.

Färg:

Tysk Polizeigrün

Motor/Effekt: 1,8L GZ På G 150 hk

Däck/Fälg: Avon ZZ1 205/40/17 Intergral A2 7"x17"

Modifieringar:

Stylad med Gröna blinkers bak, på sidan och fram, RS-front, emblemlösgrill, Ögonlock, igenlagdbaklucka, 16v brommsar och färddata, Golf mk III VR6 Recaro skinninredning, Hel lackade stötfångare och G60 breddare, GTI-emblemen förgylda i silver, Chromade M3-Speglar, 2,5" avgas med dubbla 3" DTM slutrör i rostfritt stål, 16v Bränslesystem, Portad och planad topp vassare kamaxel 272grader från Forsbergs, Extractorgrenrör 2,5", sportluftfilter, 3" Insugsrör, Chromad singeltork, sänkt 80mm, Tonad runt om 90an´s dörrar, C-lås, El-hissar, Lackade dörrhandtag utan låscylindrar, OMP övre Fjäderbensstag, aluminium OMP knopp, OMP skinnratt, Vita mätartavlor, INXX Aluminium golv mattor, INXX Alu dörrknoppar, INXX Alu antenn, Mycket motorkrom, Speglar i huv och bagagelucka, OMP bältessträckare, OMP pedaler, Cargard 950s, Elak ljudanlägning 137,9 db,

Pioneer Deh-P7400MP Huvudenhet för Mp3:or 10 timmars speltid på en CD, vem behöver växlare?

Sen kanske ni vill ha lite fakta om mig då!!!

Jag heter Daniel och bor strax utanför den stora staden Norrköping är snart 23 och jobbar på min fars V.A.G verkstad så det är perfekt

:op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Polizei.

Svarte deg på vwvortex.com sitt forum også :)

Det var jeg som mente du hadde litt for mange klistremerker (bensin lokk klistremerket) :) Også kommenterte jeg RS fangeren da selvfølgelig :P

Men uansett, bilen er gjennomført fin sånn som du vil ha den, så det er bare å bøye seg i støvet.

Helt ærlig så har jeg ikke sett den reklamen (pleier å bytte kanal når det er reklame) Men om du veit om et sted jeg kan laste den ned? :)

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Eibach

Hei Polizei.

Svarte deg på vwvortex.com sitt forum også :)

Det var jeg som mente du hadde litt for mange klistremerker (bensin lokk klistremerket) :) Også kommenterte jeg RS fangeren da selvfølgelig :P

Men uansett, bilen er gjennomført fin sånn som du vil ha den, så det er bare å bøye seg i støvet.

Helt ærlig så har jeg ikke sett den reklamen (pleier å bytte kanal når det er reklame) Men om du veit om et sted jeg kan laste den ned? :)

Her er en tråd om den.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EIBACH <-------

Ja kanske tanklocks dekalen e lite vek!!! Men jag har tänkt ta bort den och göra en airbruch där vet inte då vad jag ska ha för motiv :(

De andra dekalerna gillar jag ialf och alla dekaler har ju nåt med bilen att göra så jag tycker de sitter bra där så ser det grymmt ut på natten då man drar på Den gröna neon anlägningen så det speglar sig i chrome dekalerna =)

Här kommer länk där du kan ladda ner lotto reklamen!!

http://home.no.net/gtiweb/lotto_reklame.avi

Lenke til kommentar
Del på andre sider