Polizei Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 :hello: Tjenare tänkte det skulle vara kul att se vad som händer på golf fronten här!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Januar 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Föresten nån som vet hur jag får upp en bild bredvid inläggena!! Som sagt e ja ny här så =/ Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Januar 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Här är ialf min bil så har ni nåt att titta på!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Heisann polizei, og velkommen til bilforumet.net. Trevlig at ha svenkska medlemmer også :) For å få bilde under nicket ditt går du inn på user cp også edit options, og nederst på siden finner du noe som heter avatar. Der kan du upploade bilde. Husk str på bilde kan ikke være større enn 120x120 pixl :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Nice! Lottoreklame-golfen har joinet oss jo! :) Fortell litt om bilen din da Polizei. Hele Norge har jo sett den jevnlig på TV! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Januar 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Ha ha Lotto reklam golfen =) Ja det var jobbigt med den reklamen tog från 06.00 på morgon till 20.00 på kvällen att göra den korta filmen på 30sek!! Men det vart ju till nytta det med fick ju några kronor att spendera på bilen :D Fast på filmen är ju inte bilen klar det var 2 veckor före jag köpte nytt G60paket som jag lackade och på filmen har bilen helgrön rs-front och svart/grön bak så det var mycket kvar då och så var det ju svarta 16v breddare!! Här kommer ett par bilder tagna nu i sommras bara att njuta:op [/img] Har även fögyllt GTI emblemen i äkta silver Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Januar 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Här kommer lite fakta då om bilen om nu är intresserad!! Bilinfo: Golf CL 1984 Modifierad Ägt bilen sedan April 1998 och den har gått 18500 mil. Färg: Tysk Polizeigrün Motor/Effekt: 1,8L GZ På G 150 hk Däck/Fälg: Avon ZZ1 205/40/17 Intergral A2 7"x17" Modifieringar: Stylad med Gröna blinkers bak, på sidan och fram, RS-front, emblemlösgrill, Ögonlock, igenlagdbaklucka, 16v brommsar och färddata, Golf mk III VR6 Recaro skinninredning, Hel lackade stötfångare och G60 breddare, GTI-emblemen förgylda i silver, Chromade M3-Speglar, 2,5" avgas med dubbla 3" DTM slutrör i rostfritt stål, 16v Bränslesystem, Portad och planad topp vassare kamaxel 272grader från Forsbergs, Extractorgrenrör 2,5", sportluftfilter, 3" Insugsrör, Chromad singeltork, sänkt 80mm, Tonad runt om 90an´s dörrar, C-lås, El-hissar, Lackade dörrhandtag utan låscylindrar, OMP övre Fjäderbensstag, aluminium OMP knopp, OMP skinnratt, Vita mätartavlor, INXX Aluminium golv mattor, INXX Alu dörrknoppar, INXX Alu antenn, Mycket motorkrom, Speglar i huv och bagagelucka, OMP bältessträckare, OMP pedaler, Cargard 950s, Elak ljudanlägning 137,9 db, Pioneer Deh-P7400MP Huvudenhet för Mp3:or 10 timmars speltid på en CD, vem behöver växlare? Sen kanske ni vill ha lite fakta om mig då!!! Jag heter Daniel och bor strax utanför den stora staden Norrköping är snart 23 och jobbar på min fars V.A.G verkstad så det är perfekt :op Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Hei Polizei. Svarte deg på vwvortex.com sitt forum også :) Det var jeg som mente du hadde litt for mange klistremerker (bensin lokk klistremerket) :) Også kommenterte jeg RS fangeren da selvfølgelig :P Men uansett, bilen er gjennomført fin sånn som du vil ha den, så det er bare å bøye seg i støvet. Helt ærlig så har jeg ikke sett den reklamen (pleier å bytte kanal når det er reklame) Men om du veit om et sted jeg kan laste den ned? :) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Originally posted by Eibach Hei Polizei. Svarte deg på vwvortex.com sitt forum også :) Det var jeg som mente du hadde litt for mange klistremerker (bensin lokk klistremerket) :) Også kommenterte jeg RS fangeren da selvfølgelig :P Men uansett, bilen er gjennomført fin sånn som du vil ha den, så det er bare å bøye seg i støvet. Helt ærlig så har jeg ikke sett den reklamen (pleier å bytte kanal når det er reklame) Men om du veit om et sted jeg kan laste den ned? :) Her er en tråd om den. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Januar 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 EIBACH <------- Ja kanske tanklocks dekalen e lite vek!!! Men jag har tänkt ta bort den och göra en airbruch där vet inte då vad jag ska ha för motiv :( De andra dekalerna gillar jag ialf och alla dekaler har ju nåt med bilen att göra så jag tycker de sitter bra där så ser det grymmt ut på natten då man drar på Den gröna neon anlägningen så det speglar sig i chrome dekalerna =) Här kommer länk där du kan ladda ner lotto reklamen!! http://home.no.net/gtiweb/lotto_reklame.avi Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Polizei: den linken virker ikke :( Jonte: Linken i den tråden virker heller ikke :( Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Januar 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 EIBACH <------- Har den på min nya hemsida där du kan kolla på den direkt!! Gå in på huvudsidan sen klickar du på Viking Lotto:rolleyes: http://w1.122.telia.com/~u12208227/ Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Ok, takk! Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Fin bil. :) SKulle likt å bodd i Sverige jeg oxo, litt mer kurante priser der.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Men jag har tänkt ta bort den och göra en airbruch där vet inte då vad jag ska ha för motiv Hva med den tyske "polizei" logoen? Evt et airbrush-bilde av bilen din? :) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg