farlig Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Hei! Noen som har erfaring med dette elementet? Lurer på å bruke det i bilstereoen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Tunge som F, feit magnet og rimelig tungdrevne.. Hadde 12ern og klarte ikke få liv i den med en ganske grie Cadence iallefalll notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Tunge som F, feit magnet og rimelig tungdrevne.. Hadde 12ern og klarte ikke få liv i den med en ganske grie Cadence iallefalll notin Hvilken cadence var det da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 crappy element, fikk først ett i posten som var ødelagt (sprekk i chassiet). Så fikk jeg et i erstatning som også var ødelagt. Har lagt prosjektet med dy9410 på is. Venter et Perless xls element i erstatning for det siste ødelagte elementet i skrivende stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 en Z8000 ca. 500W rms brokopla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastra Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 kjedelig anda, men dette er jo grom element da? jeg har nemlig tenkt kjøpe meg DY 9412, 12" altså.. 20kg! Har ikke hørt annet enn positivt om det før.. Jeg har allerede bestemt meg for det egentlig m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Kompis har to slike DY9412 som han kjører med en Cadence Monoblokk.. Jeg driver på å bygger inn to DY9410 som skal drives av en dynaBel BF4501 Monoblokk.. Håper det blir bra.. Det er store elementer, ser jævla råe ut, men jeg har fått litt oppfatning av at dem ser råere ut enn dem er.. De trenger uansett mye effekt.. Gleder meg til å få testa mine.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunndunn Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 jeg hadde 2x12" av de i bilen.. og dynabel bf1702.. spilte genialt=) Siter H22A Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Jeg får nå 2 slike DynaBel elementer? Det bildet der, er det av DynaBel DY-9410?? F*** så svære de så ut. Noen som har god/drålig erfaring med dem? Spiller de bra? Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Jeg har 4 sånne 12" i bilen, i en voyager, og di spiller ganske bra da, vet kke hvor høyt da, db måleren stopper på 136 db, og dit går det greit. Kjører dem på en blaupunkt velocity burnig desire 2, og det funker meget bra. Så tror ikke du blir skuffa over 9410, hvis du har nok guff på dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Hvordan vil den DynaBel bf1702 funke på 2x12" DY-9412?? Blir den litt for liten til å drive de? Kobbler subbene, ned i 2 ohm. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Den forsterkeren blir litt liten da, flere som har prøvd det her, men du får ikke utnytta bassene helt da, med den forsterkeren. Bruker en blaupunkt, 2000w rms , på 4 da, da begynner det å røre på seg. Du får jo bra trøkk med den dynabel forstekeren, men ikke max av det bassene greier . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Trur dere en BF4501 driver to DY9410 bra nok? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Jeg har en jbl gto 75.4 hvor to av kanalene skal brukes til en 10". Er den stor nok til DY9410? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Jeg har en jbl gto 75.4 hvor to av kanalene skal brukes til en 10". Er den stor nok til DY9410? Mvh Om 75.4 antyder 75W RMSx4 vil du i brokoblet tilstand få ca 280W RMS om strømforsyninga er bra. Altså ca 5 ganger mindre enn anbefalt erfaringsmessig av folk som har denne. Skal du ha forsterker(e) som yter 1000W+ i kjerra burdte du se på dynamo og batterioppgradering i samme slengen. Kabelbehovet blir nok 0G her i gården og sikringa havner vel på ca 150A hehe :D Om du ikke gidder det, gå for en Peerless Resolution, den passer deg mye bedre sånn som ting er nå. Spiller penere gjør den helt sikkert også ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg