Gå til innhold

Trenger hjelp med Jetta!

Ranger emnet

Scandalnavia

Anbefalte innlegg

Først noen spørsmål. Det 90 fanger settet som autospar, passer den bakfangeren på Jetta? Det samme gjelder hjulbuebreddere? Passer dette Jetta?

I tilfelle den ikke passer noe jeg ikke tror, hvor kan jeg få tak i en bakfanger?

Skal også ha en grill med tre riller og den "vanlige" lyktespoileren. Kan dere hjelpe meg? Er ny i VAG gamet..har søkt på en del av sidene, men finner ikke nøyaktig det jeg vil ha.

Får bilen på mandag. Skal først og fremst finne en som vil lakkere bilen, den er ikke pen i lakken..

Har bestilt en del varer a en kar fra ebay. Virker som en bra kar! Får håpe alt blir bra! Skal prøve å få lagd en en "min Jetta" tråd etterhvert.

-1948 Harley Davidson Chopper

-1987 Volkswagen Golf 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90-fanger settet dei har hos autospar passer på jetta men bakfangeren er forliten. powerzone har ein rieger bakfanger men den er mindre pen.

for å få tak i ein bakfanger så må du sjekker alle bilhøggerier rundt og og spørre møller om dei har.

autospar har griller.

her med tre riller

http://www.autospar.no/znet_eksterioer_165653oe.jpg

her med rally look

http://www.autospar.no/znet_eksterioer_165653eoe.jpg

dette er den vanlige grill lista som folk bruker

http://www.autospar.no/znet_eksterioer_19153654oe.jpg

hjulbue breddarane passer både jetta2 og golf2

bare ein liten info så er golf og jetta to like biler bortsett at jetta har lengre "ræv". så styling og senking passer til begge biler.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar. Han dusten som jeg kjøpte bilen av har jo skjært høl til tilhengerfeste :hvaskjera Ingen som har en sånn fanger å selge. må være i bra stand?

Du kan jo gjore det enkelt da. Du kan jo plast sveise inn en plast bit der hvor det er hull, så spakler over å lakke fangeren.

Jeg gjorde det på en jetta jeg hadde en gang. Funka det, ble ikke synlig heller. Da har du jo spart en tuen lapp eller hva en ny fanger koster.

Hva er det du skal ha av motor i bilen a?

Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo gjore det enkelt da. Du kan jo plast sveise inn en plast bit der hvor det er hull, så spakler over å lakke fangeren.

Jeg gjorde det på en jetta jeg hadde en gang. Funka det, ble ikke synlig heller. Da har du jo spart en tuen lapp eller hva en ny fanger koster.

Hva er det du skal ha av motor i bilen a?

samme ville jeg gjort.

fått igjen hullet.

er vel ikke akuratt mett me 90 bak fangere til jetta på høggerne.

i alle fall ikke rundt her.

EDIT: du er jo fra Lillehammer jo !

da snakker vi jo Lund å Hunder.

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar. Han dusten som jeg kjøpte bilen av har jo skjært høl til tilhengerfeste :hvaskjera Ingen som har en sånn fanger å selge. må være i bra stand?

viss eg hadde vert deg så hadde eg lagt skiltplass der hølet til tilhengerfestet er. slitt sparkling og slikt så har du det fint og sveis igjen gropa på bakluka

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å flere da, så man kan variere litt..hehe:)

passatkara: Skal skjekkespå mandag :)

viss eg hadde vert deg så hadde eg lagt skiltplass der hølet til tilhengerfestet er. slitt sparkling og slikt så har du det fint og sveis igjen gropa på bakluka
Det jeg tenker på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer Corrado bakseter i en jetta? Skal skifte interiøret, men ingen ting som passer på jetta :( Men var en som prata på at han trodde corrado bakseter passer i jetta. Noen som kan bekrefte?

Ser også etter en annen frontspoiler til 90 fangeren enn GTI. Veit jeg fant frem en side på nettet som solgte sånne, men finner d en siden ikke igjen...noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer Corrado bakseter i en jetta? Skal skifte interiøret, men ingen ting som passer på jetta :( Men var en som prata på at han trodde corrado bakseter passer i jetta. Noen som kan bekrefte?

Ser også etter en annen frontspoiler til 90 fangeren enn GTI. Veit jeg fant frem en side på nettet som solgte sånne, men finner d en siden ikke igjen...noen som kan hjelpe?

Corradosete passer.. Har det selv.. Men de er litt smalere så du må lage noen nye fester øverst + at du må skru de fast nederst..... :) Har et pent golf GL interiør om du vil ha.. Grått stoff.. 1500 kr komplet med seter og dørtrekk til 2 dørs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corradosete passer.. Har det selv.. Men de er litt smalere så du må lage noen nye fester øverst + at du må skru de fast nederst..... :) Har et pent golf GL interiør om du vil ha.. Grått stoff.. 1500 kr komplet med seter og dørtrekk til 2 dørs..[/QUOTe]

Har mest lyst på GTI. Men vi får se. De skal trekkes om..Da er det bare på begynne å lete etter corrado baksete da! Noen som har? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider