rogern Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 så en gul hummer h2 i fetsund igår.. kjørte opp mot garderåsen.. chroma felger.. Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 så en gul hummer h2 i fetsund igår.. kjørte opp mot garderåsen.. chroma felger.. frakke biler! går en i lillehammer av og til og, en svart en.. hørt at det skal være asgeir borgemoen el no sin Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Går en her i Alta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Her i Bergen har vi vel 4 stk hummer H2. Så de er ikke så spes her lenger hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Jepp, det stemmer nok det. Han som kjører den låner den av firmatet til faren sin.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Det bynner vell å bli en del Hummer H2 i norge nå, jeg har sett 5 stk. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oaa Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 bare her på ein litan stad med 16000 innbyggjarar er det 2 stk... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Har vel et par i trondheim og. Fete biler da, syns iallfall jeg Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 bare her på ein litan stad med 16000 innbyggjarar er det 2 stk... :rolleyes: Og på Svalbard er det 1stk :rolleyes: Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 her i byen er det 2 stk, alle sorte og småkjedelige :( bilen har blitt sånn som bmw 318, uansett hvor du drar, kan du regne med og se en ( eller fler) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Det er to sorte H2s i Namsos... De er nokså like, men de har ikke samme felger og den ene har skiboks på taket (?), ser latterlig liten ut i forhold til bilen... hehe... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Thomas- Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 frakke biler! går en i lillehammer av og til og, en svart en..hørt at det skal være asgeir borgemoen el no sin Så vidt jeg vet så kjører Ageir en porche911 turbo, han hadde ihvertfall det. Denne h2`n var ute i går kveld også så jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Så vidt jeg vet så kjører Ageir en porche911 turbo, han hadde ihvertfall det. Denne h2`n var ute i går kveld også så jeg.. Den hummeren som har vært på lillehammer i helga er en fra asker som har. Han er ofte oppe på lillehammer å drækk.. hehe snakka med han som var sjåfør på den på fredag el lørdag.. 400 bensin hester, drekk 2l på mila på langkjøring.. ikke særlig billig i drift.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Thomas- Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Den hummeren som har vært på lillehammer i helga er en fra asker som har.Han er ofte oppe på lillehammer å drækk.. hehe snakka med han som var sjåfør på den på fredag el lørdag.. 400 bensin hester, drekk 2l på mila på langkjøring.. ikke særlig billig i drift.. hehe Han var ikke akkurat forsiktig på gassen heller så jeg, likte nok å gi på litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 på alfaset auto har dem en hel del.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg