Gå til innhold

Mitt Rekord prosjekt!

Ranger emnet

PenetraTor

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Et skikkelig tøft prosjekt!

Men lurte på...skal du bygge ut skjermene dine litt også? Siden bilen ser så sinna ut ellers;)?

det spørs, skal på med 10x18" Artec MS bak, så om det ikke går å valse ut skjermen så må jeg bygge ut hjulbuene ja... håper egentlig jeg slipper det :P

mulig jeg skal bygge butterflydoors fram, (hengsle døra til A-stolpen) er det forresten noen som VET om dette blir godkjent? skal bygge fronten og sideskjørta sånn at overgangen til hjulbuene blir helt jevne...skal ikke gå sånn hakkihakk! har noen lexmaulskjørt jeg skal bygge om...

Toyota Supra MKIII Turbo

prosjekt monster 7M

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=156599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det spørs' date=' skal på med 10x18" Artec MS bak, så om det ikke går å valse ut skjermen så må jeg bygge ut hjulbuene ja... håper egentlig jeg slipper det :P

mulig jeg skal bygge butterflydoors fram, (hengsle døra til A-stolpen) er det forresten noen som VET om dette blir godkjent? skal bygge fronten og sideskjørta sånn at overgangen til hjulbuene blir helt jevne...skal ikke gå sånn hakkihakk! har noen lexmaulskjørt jeg skal bygge om...[/quote']

det blir ikke noe økobygge nei :P kommer til å bruke alt jeg eier av penger på denne bilen ;)

skal neddi med nymotor etter hvert, men vil ikke gå ut med hva jeg skal ha i enda, da det ikke helt er klart :P

Toyota Supra MKIII Turbo

prosjekt monster 7M

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=156599

Lenke til kommentar
Del på andre sider