Laaars Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Hei! Vi har en Suzuki Baleno som oppfører seg litt merkelig nå. Hadde et lite uhell i vinter og var borti en annen bil med høyresiden forran. Greit nok, den ble sendt på verksted og ble rettet og lakkert. Men da den kom tilbake er styringen litt rar. Det rister i rattet og i selve styringen liksom. Tenkte kanskje at dekket var løst eller noe, men nei, det var det ikke. Hva kan det være? Tenkte det kunne komme av smellen, men den var ikke sånn før den var på verkstedet. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Det er vell egentlig mye det kan være.... Men siden du sier dette kom etter smellen så kan det tenkes at bærebrua har fått seg en smell da, eller forstillinga ble forandret etter smellen. Kan også være felgkast da...I beste fall er det nok med avbalansering av dekkene, men er vell lite trolig. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivem Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 få bilen inn på verksted og få tatt en 4-hjulskontroll på den. da ser man med en gang om det er noen vinkler i forstilling som ikke er som de skal. Siter Ivem :fingers: x- Peugeot 405mi16 93 (den med 2literen ja)-SOLGT x- Toyota Corolla GTI 86 -Kræsja for faen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Hei!Vi har en Suzuki Baleno som oppfører seg litt merkelig nå. Hadde et lite uhell i vinter og var borti en annen bil med høyresiden forran. Greit nok, den ble sendt på verksted og ble rettet og lakkert. Men da den kom tilbake er styringen litt rar. Det rister i rattet og i selve styringen liksom. Tenkte kanskje at dekket var løst eller noe, men nei, det var det ikke. Hva kan det være? Tenkte det kunne komme av smellen, men den var ikke sånn før den var på verkstedet. Du kan sjekke om styrestaget har fått seg en knekk. eller felgen som Excaliburz sier. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 jeg hadde en peugoet 406 som vi hadde på sånn test før jeg eventuelt skulle kjøpe den. mye galt, anyway den rista i rattet når jeg kjørte i over 100km i timen og bremset hardt ned på prøvekjøringa. det var styrestaget som ikke var helt i 100 kom dem fram til. kan også være felgen som sakt, i den gamle sierran min så rista rattet ved 70/80km +, var litt kast i venstre felg forran. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 En justering på forstillinga er nok det som skal til ! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jin_X Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Har akkurat det samme problemet som Mds sier her, med golfen min. Rattet rister ved 90/100+ og ved litt hard nedbremsing. Koster dette mye å få fiksa ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Jeg tror ikke jeg skal gå løs på Mamma's Baleno ;) Så verksted er nok tingen... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg