ipo Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 jeg har lagt ved et bilde, noen som kan svare på hva det kan være? jeg vet ikke hva det er. har også en fæl nagging når jeg ligger og kjører ved lave turtall. http://elvis.vestlan.info/DSCF0900.JPG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 du mangler et rør,det har til hennsikt å føre varm luft til forgasseren,så den ikke fryser.og det er jo litt viktig nå,når det er vinter. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipo Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 ok, men hva kan den hakkinga være? tett forgasser? for det skjer kun når jeg slipper gassen...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg