Gå til innhold

Deres største\beste bilminne ifra 2004

Ranger emnet

Ottesen

Anbefalte innlegg

Kan si hva mitt verste er først..

det var lørdag.. midten av sommeren.. det var gatebil.

jeg kjørte hjem på lørdag.. for å levere en der han bodde.

så etter jeg hadde sluppet han av ..så gikk turen hjem

det regnet felt den helga

jeg merket plutselig at rattet ble litt vobblete.. og bilen gikk mot høyre..

jeg prøvde å styre imot.. det hjalp ikke.. men plutselig tokk forhjulatak i veien..

og dro meg i rettningen hjula da sto.. mot venstre.. rett uti grøfta

det var heldigvis ingen andre på veien til den tiden.. men snuten kjørte forbi senere så bot ble det.. selv om det var vannplaning..

beste er da selvsagt...

da jeg hentet den nye bilen min

den er nyere og tysk .. så feila er ikke få (den var på 2 måneder inne å fikk fikset fler feil en Carismaen hadde hatt de 7 månedene jeg hadde den + de åra før jeg kjøpte den)

men ingenting slår å ta en fin fin RWD ut på en øde svingete landevei

selv om jeg savner motoren i carismaen.. så er lydene finere i BMWen..

trenger vel egentlig ikke si det som er selvsagt.. veien jeg kjørte hjem etter å ha hentet BMWen var mye lengre enn den trengte å være..

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste minne er ifra halden.

Skulle hente bilen min i halden, så en kamerat av noen kamerater kjørte oss opp med en Iroc-z, hetl strøken,blå med hvite striper over, svære hjul og dekk... 5,7 liter med kompressor....

Så startet jeg min bil og vi skulle kjøre hjemmover, begge bilene har ca 10 km da jeg hører han gasser på og kompressoren viner som bare det, jeg gir såklart full gass og bare drar pent ifra han, han kommer lenger og lenger vekk i speilet mitt :) Da var jeg stolt da :):):)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av de beste minnene var da jeg henta Primeran måndesskifte des/jan for et år siden, men det aller beste var når jeg henta Ligthningen for litt over en mnd. siden. Var herlig å kjøre den hjem :) Eller som Haakon sa var streetmeet på obs, og turen opp ditt. Noe jeg sent kommer til å glemme...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyden av "PLING!" idét det oppstod et stort hull i girkassa mi der differensialen engang brukte å være. 2004 var langt fra noe godt bilår for min del iallefall. Men "Med tid kommer råd" - det blir helt sikkert bedre etterhvert; nå kan det jo bare gå en vei - oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider