jva Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 noen som kan fortelle meg hva jeg skal bruker når jeg skal rubbe, og hvordan jeg gjør det? Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 noen som kan fortelle meg hva jeg skal bruker når jeg skal rubbe, og hvordan jeg gjør det? Når du skal rubbe så bruker du Rubbing :p hehe Slik gjør du det(etter min erfaring): - Vask grundig de plassene du skal rubbe - Bruk en fin klut når du påfører rubbingen - Alltid rubbe _med_ ripene - begynn med å rubbe "hardt" også ta det svakere og svakere til du ikke ser rubbing compounden. - Tørk lett av med en ren klut etterpå og polere over der du rubbet Og husk, rubbing er egentlig ikke bra for lakken så vær forsiktig. Mvh. Kim Henriksen Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg