sony606 Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 vel, fant ingen andre tråder om dette her i primera forumet, så lager en ny. er det noen som har skiftet skiver i sin? jeg vet det er å få kjøpt, men skulle gjerne sett hvordan det blir. jeg vet http://www.deltagfx.com har til Primera P10 og P11. men er usikker på hvordan det blir seende ut. jeg har forsåvidt laget mine egne skiver, med rett størrelse og alt, men finner ingen bra måte å "printe" det ut slik at det ikke blir gjennomskinn av hele skiven. noen gode ideer? her er et bilde av en av de skivene jeg laget selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Hva med og printe ut ein "negativ" av bildet ditt på ein transperang skriver?? Slik at alt på skive du ikkje vil ha gjennomlyst, blir svart.. Så klipper du ut, og legger denne bak skiva som er på "vanlig" papir?? Ville tro det skulle hindre det meste av lys, og kun konsentrere gjennomlysningen til for eks. alle strekene for farts indikasjonene, tallene, og lignende!?? Bare ein tanke.. Aldri gjort det før, så vet ikkje om det lar seg gjøre..! (ikkje vett eg koss det blir med gjennomlysning av photo papir heller, siden det kanskje ser finest ut med det) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 vel, skulle prøve med photopapir, men dusteprintern nektet å godta papiret osv. men har tenkt litt på det med transparang "papir". men problemet er overlappingen mellom de 2 papirene, dem må jo være 110% riktig posisjon for at det skal funke. og hva skal man lime dem sammen med og slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Superlim og bruke veeeeeeeldig god tid på det.. ?? *hehe* Kanskje det er like greit og skrive ut ALT på transperang papir? Går det ann og printe ting ut i kvitt??? Må vel kanskje ha minst 2 lag da og, for å forhindre lysgjennomtrengning. Lykke til vertfall.. Eg har ikkje noge serligt smart og tilføye her! ;) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Jeg har montert hvite i min Primera, de printet jeg ut selv, og det ble slik: Har planer om å lage nye, men det blir liksom aldri. :rolleyes: Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 awt skrev: Jeg har montert hvite i min Primera, de printet jeg ut selv, og det ble slik: Har planer om å lage nye, men det blir liksom aldri. :rolleyes: Har du et bilde av de i mørket?? Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 NissanPrimera skrev: Har du et bilde av de i mørket?? Hvordan fikk du av fks bensin nålen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 De er ikke så voldsomt bra i mørket, men er ingen problem å se det du skal. Det er en av grunnene til at jeg har tenkt å lage nye. Her er iallefall bilde: Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 awt skrev: De er ikke så voldsomt bra i mørket, men er ingen problem å se det du skal. Det er en av grunnene til at jeg har tenkt å lage nye. Her er iallefall bilde: Hvordan fikk du av fks bensin nålen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Fikk aldri av bensin- og speedometer-nålen, men resten var lette. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 der ser du problemet jeg også fikk med de jeg lagde, i mørket ser det helt for jævlig ut. men i lys så så det veldig bra ut. men vil ha det litt bedr ei mørket, det er det eneste problemet hittil. og tenker litt på transapang papir i dobbelt lag, og inverte den ene så den blir svart. hmmz, får se, like greit å kanskje bare bestille ferdig lagde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feltsvin Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Hvor fikk du tak i "det du printet ut"? Har du laget/tegnet det selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Hvis det er meg du mener, så har internett mye rart. :) Er det sony606 du mener, så bare dummet jeg meg ut akkurat nå. :) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feltsvin Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Spurte egentlig begge. ;-) Jeg har en P11 Primera GT og har lyst på hvite instrument skiver. Så disse kan jeg finne på nettet og printe ut selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Vet ikke hvordan det er med P11, tviler på de er like. Vet ikke om det finnes til P11 der ute, men det er jo alltids mulig å lete litt rundt på utenlandske forum o.l. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg