Gå til innhold

Dana true track sperre selges...

Ranger emnet

Ben are

Anbefalte innlegg

Hvis du gir minst 9000 for ei sperre som koster ca 300 $ så vil jeg påstå du har blitt lurt! :)

jeg tror ben are gir langt faen i hva den koster i utlandet. det er en bra pris på en grom diff det han har der...skal du ikke kjøpe men ødelegge kan du vel holde deg unna tråden

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fåreslår jeg at du tar in et lass med disse sperrene 960 og så selger du de her for kost pris...... Så forteller du meg etterpå hvor morsjomt det er å legge ut 50000kr for ex antall sperrer, samt frakt og mva, for så å gi dem vekk etterpå!!!! Har solgt en god del av disse nå, de som har betalt forskudd har fått dem så å si for kostpris.... dem som ikke vil betale forskudd må betale litt mere (gansk rimelig syns jeg). Har tros alt måtte funnet ut vilken av de 4 variantene som faktisk passer i vilke volvo akslinger, for så å samle in tilbud fra ex antal leverandører, for så å samle in tilbud på et drøss med fraktselskap... masse telefoner til USA etc etc etc... angry

Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei sperre liggende å slenge... ny i eske... Selges til høystbydende... IKKE under 6000kr

Ring/sms Ben Are 91768562

Monterte en slik diffbrems (ikke sperre) i høst og er KJEMPEFORNØYD! Lamelldiff er bare et MUST på volvo med grym motor.

Iglebæk motor solgte slike for 6500,-, men vet ikke om de kan skaffe lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider