Gå til innhold

Audi 90 quattro/S2(RS2)

Ranger emnet

v|ncenT^

Anbefalte innlegg

Hmm

Like ved GTi'n sto det noe rått når jeg skulle hente bilen min i dag.. ( P-Huset på Pers i Gol ) Hadde rs2 bremser,porsche felger, mangla fanger foran, og var skadet på den ene siden foran.. Med andre ord, den så "brukt" ut =P Hmm, noen som vet noe om den eller ? Hadde vært moro å visst noe specs. på den.. kanskje noen kjenner den igjen fra bildet :

audi90q1.jpg

audi90q2.jpg

audi90q3.jpg

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, enten så er den ombygd og ikke godkjent, eller så er den stjælt og noen har satt på andre skilter.... hmm, så ikke helt bra ut akkurat, var garantert en 5'er turbo i den bilen...

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en kompis av meg i ørsta som eiger denne bilen. det er gamle demobilen til norskbildelsenter, godkjent ombygd til rs2 sedan. vart rygga på av en vegvesen bil like etter nyttår, derfor skaden!.bilen er bremsa til 406 hk i motoren...rå bil, ufyselig bra gjennomført!

Nå - Audi S2 Coupe 91"

Nå - Audi 90 2,2E 85"

X - Audi 80 2,0 94" X - VW Passat 1.8T 97" X - VW Golf Gti 93" X - Audi Coupe Gt 87"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge Veivesenet(Autosys) er dette en AUDI 80 1.8S 1987...

hvordan stemmer dette da?

mente det var en s2 sedan som var bygd om jeg?

fin bil hvertfall, blir sikkert like bra igjen får vi håpe!

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider