Gå til innhold

Honda CRX DelSol..

Ranger emnet

MeSs

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og at det er en Del Sol Type R er tull, det finnes ikke. At han har fått det skrevet i vognkortet sitt er ikke dermed sagt at det er en Type R, står ikke Civic, men Sivic i vognkortet mitt. Dette har med inkompetente folk på biltilsynet og gjøre!

Tror egentlig at de på biltilsvinet kan skrive hva de ønsker i vognkortet. I mitt vognkort står det Multivan SVT/Ligthning F150....

S-2000: Din CRX er en overlegen vinner :)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig at de på biltilsvinet kan skrive hva de ønsker i vognkortet. I mitt vognkort står det Multivan SVT/Ligthning F150....

thumpsup hehe... enig der ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst en steffen som eier den, står i annonsen og.. Men vennina mi er da dama has, og sier han kvitta seg med en skyline, for å få den da.. så nå skal han visst selge denne og da, for å finasiere hus ellerno.. sombrero doh

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt om en som fikk 7 stå plasser i vognkorte på S4'n sin wtf?

slå den du :dude:

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt om en som fikk 7 stå plasser i vognkorte på S4'n sin wtf?

slå den du :dude:

Vet ikke jeg.. har jo ikke med bil å gjøre.. Men i Passet til søstra mi står det faktisk "Mann", selv om fødselsnummeret har partall som midterste av de 5 siste sifferne.. hehe.. Bra gjort.. :rolleyes:

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst en steffen som eier den, står i annonsen og.. Men vennina mi er da dama has, og sier han kvitta seg med en skyline, for å få den da.. så nå skal han visst selge denne og da, for å finasiere hus ellerno.. sombrero doh

MeSs

Steffen Plassgård, verdens største lystløgner... Iallfall hvis det er han samme som bodde i Gjerdrum før...

-=Streetmeet.net=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror gutten tenkte litt NFSU (Need For Speed Underground) og heiv på klistremerker her og der, så tenkte han sikkert "dette er en ricer, derfor er svær vinge akseptabelt" og slang på ei vinge til 1/10 av bilens verdi.

Jaja notin

Burdte undersøkt nærmere hvordan alt til slutt ville se ut, enn å tenke som han antakligvis har gjort: "Dette er kult, denne er jo kul å ha, vi tar med denne og for da ser det verst ut"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Jeg bor på Tynset... Og passerer Auma daglig... Har ALDRI sett denne bilen før jeg så den her... Så... Eieren har ikke hatt'n på veien enda ihvertfall... Ville hørt om bilen hvis han hadde, ettersom ca alle er er rice-motstandere og jeg da er det sorte får i en slags rice-mobile :)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering... Så bilen i dag... Brumbrum... Liker bilen veldig godt, men merkene ble litt i overkant... Gøy å se den live uansett... Dama mi så den for noen kvelder sia btw, men da var jeg så konsentrert om å holde meg på veien mens vi passerte'n ;)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ofte hvorfor folk liker forskjellige ting, det er jo en smakssak.

Men at noen kan like denne bilen skjønner jeg virkelig ikke. :rolleyes:

Del Sol er jo en dritfet bil, se på S-2000 sin f.eks, den er lekker. Men denne er bare ekkel!!! Ødelagt, rett og slett.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

star wars bilen får creds fra meg for å være litt mer gjennomtenkt da :titties:

hehe

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider