licorice84 Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 jeg syns jeg observerte en bredda Kadett GSi ved den nederste rundkjøringa på Jessheim Nord. la merke til den fordi den var så brei. så ut som den var valset ut ganske mye. den var svart mener jeg å huske (var på fylla, så husken er litt pillråtten:D) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 http://www.roadblock.biz/index.php?action=gatebil_kadettgeir.htm kan det vere denne? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 http://www.roadblock.biz/index.php?action=gatebil_kadettgeir.htm kan det vere denne? :D Sinnsykt rå!! damndamn Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 den var svart med noe hvitt mener jeg å huske, men liknende bredding... men den så litt mer "shabby" ut... ellers var den røde der jævlig rå (selv om jeg ikke er noen opel-fantast:P) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Det var den VÆRSTE kaddetten noensinne da... Rart ikke har sett noe til den på gatebil treffa?? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Det var den VÆRSTE kaddetten noensinne da... Rart ikke har sett noe til den på gatebil treffa?? Ligger noen flere bilder her ! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 kan vel lokke med at den kommer på streetmeet ørsta :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whoossh Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 http://www.roadblock.biz/index.php?action=gatebil_kadettgeir.htm kan det vere denne? :D Syns det blir litt feil når ny eier tar på seg credit for en bil han ikke har byggd. Krølle. Siter Cosworthpower!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 er fortsatt en grombil.. derfor jeg skreiv om den egentlig.. der står jo hvem som bygde den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 kan ikke se det stå noe sted om hvem som har bygget denne? skulle uansett likt å sett flere bilder av denne? den var jo helt vanvittig rå... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whoossh Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 kan ikke se det stå noe sted om hvem som har bygget denne? skulle uansett likt å sett flere bilder av denne? den var jo helt vanvittig rå... Rå bil men den er jo 100% ubrukelig og kjøre da :rolleyes: Krølle Siter Cosworthpower!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Min bil! Var å kjøpte den i Fredrikstad i slutten av Januar, For å si det selv så synes jeg denne bilen er rå.:) Kommer med flere bilder en de som ligger på bilgalleri.net og roadblock.biz, når sommeren kommer og har fått på felgene osv! Blir å se på en del treff til sommeren ja! Er ikke noe problem å kjøre denne bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whoossh Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Min bil! Var å kjøpte den i Fredrikstad i slutten av Januar, For å si det selv så synes jeg denne bilen er rå.:) Kommer med flere bilder en de som ligger på bilgalleri.net og roadblock.biz, når sommeren kommer og har fått på felgene osv! Blir å se på en del treff til sommeren ja! Er ikke noe problem å kjøre denne bilen! Jeg følte meg aldri trygg med spacere på 10 cm på hjulene og hjulspinn på alle gir! Nei da,du har kjøpt en veldig bra bil,men du får gjøre ferdig bilen innvendig å koste på deg breier felger;) Siter Cosworthpower!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Min bil! lyst til å selge? hehe.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Rå bil! Morro og se en med full GTO styling men hjulspinn på allegir med orginal calibra t. motor? hmmm.. aldri jeg opplevd men :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg