roadbloc Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Min bil! Var å kjøpte den i Fredrikstad i slutten av Januar, For å si det selv så synes jeg denne bilen er rå.:) Kommer med flere bilder en de som ligger på bilgalleri.net og roadblock.biz, når sommeren kommer og har fått på felgene osv! Blir å se på en del treff til sommeren ja! Er ikke noe problem å kjøre denne bilen! kan jo få de opp på roadblock ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Det må ordne seg ja! :) Gleder meg vilt til sommeren slik at jeg kan begynne å kjøre på treff! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Det må ordne seg ja! :)Gleder meg vilt til sommeren slik at jeg kan begynne å kjøre på treff! :) Du kommer vel på streetmeet? ;) jan blir glad da vet du.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 det er det som er planen ja! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 lyst til å selge? hehe.. Hehe, tror ikke det nei! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Det finnes sikkert mange breie kadetter i Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 og så?! Denne er heftig! *OT* Btw.. du kommer med mange dumme og uvesentlige kommentarer i mange poster.. prøv å tenk om posten er nødvendig når du skal poste neste gang.. Kanskje ikke så nødvendig denne, men... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 det finnes iallefall ikke mange med full gto styling som går rundt i Norge!!!! det er bare piss iallefal, At det finnes noen ,Ja. Men dette er nå første jeg har sett faktisk! Rått er det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Two thumbs up og gratulasjoner til eieren for en dødsfeit bil. Skikkelig kult bygg den bilen der!! Håper virkelig å få se den på noen treff rundt på østlandet. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg