nilsgeorg Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 www.racer.nl Noen som har prøvd dette spillet? ser jo meget bra ut da! Leste litt om det i en annen post av "arildh". Har ventet lenge på en slik bil simulator, så jeg håper at denne kan bli bra... sitter på jobb nå, så jeg har ikke fått testet det ut enda:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mahelgel Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Har testet det ut litt... Det er i og for seg ganske så greit, men det er ikke ett ferdig produkt enda. Dette innebærer at ikke alle bilene du finner på nettet fungerer (da det er ett utall versjoner, med endringer i bl.annet fysikk delen av spillet). MEN det er mye bra ute til Racer, og om du investerer litt tid i det, så er det mange bra biler og "baner" du kan laste ned som fungerer bra. Har selv ikke prøvd siste versjon av Racer, men har sittet en del timer med det selv. Racer har iallefall ett stort potensiale, så håper de fortsetter å utvikle spillet og biler/baner :) Siter -Knut Magnor http://mahelgel.dyndns.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Dette spillet var jo rått! og dette er jo bare beta. Kjennes ut som GPL bare med nyere biler. For hardcore bilsimulatorfans så er dette tingen på PC. Gleder meg til å se det bli ferdig. Det er jo allerede en del baner og biler som blir laget. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostride Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Jupps, racer er tøft det. De bilene som finnes er til litt forskjellige versjoner av racer osv, så jeg tror jeg har 4 forskjellige versjoner installert, fra 0.4.9 til 0.5b8, men særlig de nyeste bilene til 0.5b8 er morsomme. En annen bra simulator, som også er et enmannsprosjekt er netKar. Versjonen som er på hjemmesiden er den siste stabile versjonen, men for å få den siste betaen, som blant annet har to nye biler, se her. NB, netKar funker kun med ratt og pedaler (kanskje joystick?), og det er ikke planer om støtte for å styre med keyboard eller mus heller. Siter 2001 Alfa Romeo 156 Selespeed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 syns Live for speed er fett jeg. der styrer man med musa og det fungerer overaskende bra. har lastet ned modder som gjør at jeg kan kjøre med 4wd og 5000hk om jeg vil :D men 1300hk er det som jeg syns er best egentlig, da går det unna! :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg