eNoffer Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Ja, da har jeg tydeligvis vært heldig :) Kan forresten skimte hvordan lister og slikt blir her: http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=220 Får ikke det hersens kameraet til å funke!!! All elektronikk som selges for tiden er visst ikke ment å vare mer enn ett, maks to år... Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Pen bil du har forresten :) Så veldig bra ut det der hvertfall! Får bare håpe jeg finner en like rimelig lakkerer som du gjorde da.. :rolleyes: Er ikke så ille nøye med de bildene, ser jo ut som det blir ordentlig bra! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 for å få løs limte lister er det mulig det vil funke med tips som ligger på hvordan få løs emblemet bak på bakluka? Der sier de at den skal varmes forsiktig opp, for så å lure et fiskesnøre eller lignende bak og skjære av limet med. Jeg skal ta av listene på min golf for å lakkere dem i dag eller i morra. Tips om du skal lakkere dem selv: For all del, la grunninga tørke minst over natta. Det som står på boksen (15 min etc) er bare jall. Om bare venter noen min og lakkerer videre vil lakken prelle lett av om du setter neggelen i den. Jeg vil råde deg til å lakkere selv, for listene er en såpass liten sak at det er en smal sak. Dette kan du glatt gjøre med sprayboks. 1. Vask godt med sitrus-rens 2. Vask GODT med silikonfjerner (fås kjøpt hos fargehandel, f.eks quick silikonfjerner) 3. Puss ned ruglene med 600 pussepapir 4. Puss litt med 800 pussepapir så du får en penere flate 5. Vask med silikonfjerner igjen 6. Kjør på med et tynt lag plastgrunning (Jeg bruker en universalgrunning som Garviks Autospar sendte meg, funker bra så langt) 7. Puss forsiktig med 1200 pussepapir 8. Tørk nøye av med en støvklut så det ikke er NOE støv igjen 9. Grunn en gang til og vent helst 24 timer 10. Lakk med baselakken til du ser at alt er helt dekt. Flere tynne lag (For å vite om baselakken er klar til overlakking så setter du fingeren et sted hvor det ikke vises og om den er veldig klissete fortsatt så vent litt til) 11. Kjør på med flere tynne lag klarlakk innen en halv times tid etter siste lag med base. HUSK: Der jeg sier flere tynne lag bør du ta flere tynne lag og. :) Dette for å unngå renning. Denne guiden har jeg basert på hva jeg har lest rundt om i forskjellige forum og hva fagfolk sier. Jeg vil tro at dette skulle holde, men setter pris på innspill fra andre som har peil. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Hørtes bra ut det. Fikk lakkert listene, leppene og øyelokka hos en lokal lakkerer for 2500kr, så tok den lettvinte løsningen! Hehe.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Tehe.. Latsabb! ;) Hvordan ligger det an med felgene forresten? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg