Gå til innhold

Bug Run 2005, hvem vil ?

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

• Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kommer man bare inn med VAG altså?

hmm... håper det går ann å komme inn med noe annet en vag da...

kommer inn med annet en vag. men skal da egentlig være dobbel pris for bilen.

joarek hadde vi bare stripsa et vw emblem på fronten og i mørket kl elleve på kvelden så så ikke de folka ved inngangen forskjell,. evt bare la oss kjøre inn uten å si noe. uansett veldig ålreit :P du får teipe et vw klistremerke på fangern på elisen så går det nok greit :P

var jo en lamborghini scarab der i fjor. så andre biler kommer inn.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer inn med annet en vag. men skal da egentlig være dobbel pris for bilen.

joarek hadde vi bare stripsa et vw emblem på fronten og i mørket kl elleve på kvelden så så ikke de folka ved inngangen forskjell,. evt bare la oss kjøre inn uten å si noe. uansett veldig ålreit :P du får teipe et vw klistremerke på fangern på elisen så går det nok greit :P

var jo en lamborghini scarab der i fjor. så andre biler kommer inn.

Vel... jeg håper for all del at de holder NON-VAG UTTENFOR selve området!!!

Jeg vil ikke gå rundt og glane på en masse beemers og andre kjøretøy. angry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... jeg håper for all del at de holder NON-VAG UTTENFOR selve området!!!

Jeg vil ikke gå rundt og glane på en masse beemers og andre kjøretøy. angry

er nok ikke snakk om mange beemers eller lignende. men, man får jo bare kjøre bilen inn. ikke stille ut eller delta på benking / banekjøring osv hvis man ikke har en vag :D men, søte lille lotus elisen til shadow ix skal vi nok klare å tolerere. :P

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remster: Det går seff ann å gjøre som du sier med det med fangeren og slikt ja,men poenget er at den bakfangeren går ikke INNI combi`n,der ligger jo teltet til hele vogna.... hmmmmm

kanskje prøve å modde rompa på combi`n så jeg kan bruke den styla fangeren min bak på hengern :cocain: :confused: hehe. tviler på at det blir pent men kan jo alltids klare å stable den inni bilen å vettu..

Kjøpt nye baklamper til combi`n i dag så i morra skal jeg montere de og kikke litt på transport metoder ogg lasteevne på den.

Er med på PEN og ROLIG kjøring nedover selv,hater å drive med slik grisekjøring når en prøver å kjøre i kollone. (ikke det at jeg har noe motor og en bil som tilsier dette med grisekjøring da men..) bonde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ein sida om den passaten eg snakket om.

http://bilder.autobild.de/bilder/1/6008.jpg

meira bilder

http://www.autobild.de/suche/artikel.php?artikel_id=1605#

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy dæven så rått... hmmmm skulle aldri vraka det golf vraket jeg hadde.den hadde jo bare front skade så kunne jo kanskje bygd om den til en henger,, hmmmm...

Sinnsykt kult å se noe litt utennom det vanlige.

Takk for tips :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må teste benking! :)

Koster det noe eller ?

nei, koster ingenting. men få plasser. så greit å stå opp tidlig for å melde seg på. :D

Her kommer mine bilder fra BugRun i fjor :D endelig sidene oppe igjen

bildene ser du her

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Høres gøy ut! Men hva gjør dere med kvinfolket? Dama vil nekte å være med på noe sånt.. Og her går det ikke med slike unskyldninger som økt komfort, sikkrere bil og bedre veigrep notin

gjør sånn som jeg håper rakriste gjør i år. LEGG IGJEN KVINNFOLKA HJEMME :P

de kjerringene klaga bare i fjor uansett. få heller med jenter som faktisk interisserer seg for bil og har en vag selv feks. har snakka med et par jenter som kjører vag og de er med såfremt det lar seg gjøre :D

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider