Gå til innhold

Bug Run 2005, hvem vil ?

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

• Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser jeg ikke har notert det i tråden enda, men jeg er altså påmeldt. Blir tur til Mantorp på prøveskilt med scirocco. La den se igjen gamlelandet sitt tenker jeg. :D

Skal prøve å slenge meg på Speedwell og gjengen som drar nedover torsdag kveld, så jeg får fulgt gjengen på fredagen. Skal nemlig ikke jobbe før uka etter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er ihvertfall 19 påmeldt på lista. jeg vet at alle ikke kommer til å kjøre sin egen bil. men er også folk som sikkert kommer etter. regner med vi holder av et område så vi har plass til 20 biler + + . dette burde la seg gjøre ganske enkelt. er det noen som forresten er i besittelse av et par kjegler vi kan sperre av veien med ? øverste delen av campinga har blitt brukt som burneområde noen år før. men ser jo helst at dette blir unngått da vi skal bruke asfalten der til å parkere.

Kanskje vi får låne vwaudi-club norwegian banneren fra Håkon? så den lå i værste dems her om dagen.

EDIT: Danna, dere er fortsatt klare med det "lille" teltet på 54 kvadrat2 ?hadde vært gull :D

SUPEREDIT: jeg og mheramb stiller med campingvogn, blir også stort fortelt på den vil jeg regne med. vogna blir testa ut skikkelig under gatebil i helga så vi får se om den duger. fikk den for en slikk og en ingenting.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er ihvertfall 19 påmeldt på lista. jeg vet at alle ikke kommer til å kjøre sin egen bil. men er også folk som sikkert kommer etter. regner med vi holder av et område så vi har plass til 20 biler + + . dette burde la seg gjøre ganske enkelt. er det noen som forresten er i besittelse av et par kjegler vi kan sperre av veien med ? øverste delen av campinga har blitt brukt som burneområde noen år før. men ser jo helst at dette blir unngått da vi skal bruke asfalten der til å parkere.

Kanskje vi får låne vwaudi-club norwegian banneren fra Håkon? så den lå i værste dems her om dagen.

Tviler på om det blir aktuelt... Dette er ikke noe som lånes ut sånn helt uten videre. Forutsetningen for å bruke dette er at det er godkjent av styret i VACN og at dette skjer i VACN sin ånd... Ikke at en gjeng tilfeldige, der mange ikke er meldemmer får låne dette.

Ta kontakt med styret ang. dette, men jeg tror jeg vet svaret.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på om det blir aktuelt... Dette er ikke noe som lånes ut sånn helt uten videre. Forutsetningen for å bruke dette er at det er godkjent av styret i VACN og at dette skjer i VACN sin ånd... Ikke at en gjeng tilfeldige, der mange ikke er meldemmer får låne dette.

Ta kontakt med styret ang. dette, men jeg tror jeg vet svaret.

tenkte også siden du skal være med nedover, hadde jo vært hyggelig om vi kunne markert oss litt mere. siden vi tross alt skal lage "camp norwegen"

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte også siden du skal være med nedover, hadde jo vært hyggelig om vi kunne markert oss litt mere. siden vi tross alt skal lage "camp norwegen"

Nå er det ikke 110% at jeg skal bli med nedover, det har litt med kronasje og om cabben min begynner å se sånn noenlunde ut...

Uansett om jeg er med eller ikke, så spiller dette mindre rolle, siden dette er et arr. utenom VACN.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke 110% at jeg skal bli med nedover, det har litt med kronasje og om cabben min begynner å se sånn noenlunde ut...

Uansett om jeg er med eller ikke, så spiller dette mindre rolle, siden dette er et arr. utenom VACN.

okai, kan se den. men, da får vi spikke en banner selv :p Får håpe du får kabben i orden til BR. the more the merrier.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som kommer langveis fra ålesund og trondheim feks.

Jeg har god plass på gulvet hos meg hvis dere trenger sted å sove fra torsdag til fredag. 2 sofaer til rådighet + campingseng også. for de som ønsker en plass å sove er det bare å si ifra.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hva med å låne gjestehytta vår? Splitter ny hytte i hagen på 10m2... Står gratis til disposisjon for noen lanveisfra... plass til 2 (bor i Sarpsborg), fra torsdag til fredag. Så reiser vi samla og møter de som reiser fra Svinesund kl 11.

Bare for å være litt grei :) - kult å bli kjent med nye ansikt.

VW Golf IV GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også evt 2 - 3 sofaer det går ann å sove på,pluss en garasjeplass hvis en vil ha bilen stående i den..

bor på hamar da men..

hehe, jepp, og da må dere stå opp tiiiiiiidliiiiig skal dere rekke ned til ski i 9 tida :P

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jepp, og da må dere stå opp tiiiiiiidliiiiig skal dere rekke ned til ski i 9 tida :P

Har prata litt med Wethammer`n (som hadde den blå polo før), og jeg tror jeg kommer til å slenge meg med de nedover,dvs over odalen og til Charlottenberg. Det var vist en kortere vei for meg enn å kjøre til deg osv sa han.

men vi kan jo avtale og møtes et sted i sverige. vi hadde tenkt å reise sånn ca rundt kl 9 vi da,eller før,alt ettersom været og slikt.

Så da lager vi en liten kollone herfra evt,for de som vil det er det bare å slenge seg på. sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å være med, men jeg må se om jeg får med en kamerat. Kjenner ikke så mange av dere på forumet her, eller i VACN. :\

I tillegg må jeg sjekke at ikke jeg har noe eksamener på mandagen. :P

Vi får se.. :)

edit: Skal ikke ha eksamen før på torsdagen, så da bør det klaffe. Bare å få tak i spenn, nå.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider