Gå til innhold

Bug Run 2005, hvem vil ?

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

• Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

om to uker på samme tidspunkt har jeg vel akkurat kommet inn døra på vei hjem fra BugRun. Dvs at dere har 1 uke og ca 4 dager på å fikse biler, selge rumpa deres for penger og lignende. for BugRun MÅ dere ha med dere.

Etter treffet på våler i helga har man bare fått mersmak på vw og campinglivet.

Håper å se så mange av dere som mulig på Mantorp.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt avreise fra Mysen kl. 9:30 ??

Når må vi i tilfelle reise fra Ås/Ski da? Vi bruker kanskje ikke mer en 30 minutter?

Synes alle bør komme seg tidlig avgårde på fredag slik at ALLE møtes på Mysen og er klare for avreise 09:30. Vi kan eventuellt ta noen oppsamlinger på vei ned til Mysen. F.eks. at vi møtes i nærheten av Ås.

Og så en liten oppfordring...KJØR PENT! Det er som nevnt tidligere ymse biler som skal være med nedover. Biler som kanskje ikke har det helt store fartsressursene. Og ikke minst...laaaaaaaaave biler.

Det er greit å slippe motorhavari grunnet hardkjøring, fartsbøter (bedre å handle seg pilsner...) og ulykker.

En siste ting. Vi burde alle sammen kanskje skaffe oss slike små walkier til å ha i bilene. MYE greiere enn å bruke mobiltelefon, og disse har jo en rekkevidde på 2-3km. Noen som vet om f.eks. de man selger på Clas Ohlson fungerer fint mot det noen av dere andre måtte ha allerede?

Alle trenger jo ikke kjøpe da det jo er to radioer pr. sett. :)

F.eks. denne:

Twintalker 3300, komplett sett med bordlader, ladbare batterier og 2 stk headset. 8 kanaler, 38 subkanaler. "Roger-beep". Belyst display, stemmestyring, volumkontroll, tastelås og belteclips. Batteriindikator.

498,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte noen rykter om at det kanskje er noen av dere som skal kjøre via Charlottenberg.

Vil bare informere om forferdelig fremkomlighet i krysset ved "Tallskotten".

Biler senket mer enn 40mm sliter sinnsykt der. Fare for å bli sittende og/eller ødelegge noe er meget stor.

Jeg skal en tur til Charlottenberg i morgen.. så jeg skal gi dere en status etter det.

Mulig de er ferdig med arbeidet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en til kommer hvertfall til å reise over Charlottenberg,siden vi reiser fra hamar. "Tallskotten" kan jeg ikke si jeg har hørt om så fint om du sjekker ut forholdet i morgen så vi er forberedt.

Bilen min er senket 60 + 200kg med anlegg baki + det lille av bagasje,så min kan skure litt men går greit over fartsdumper.

Tenk dere det a folkens,om ei uke kommer vi til å sitte på Mantorp,kald pils i hånda eller rett og slett bare ligge og sove etter den lange turen.

fy saaatan som jeg gleder meg :):):D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir nok ikkje tur på meg alikavel :( :(

kjipt å høre. men da blir det bare flere damer på oss :P

jaja. Ikke mange dagene igjen nå.

Tenkte jeg kunne prøve å lage en liten "huskeliste" på ting som kan være kjekt å ha med seg.

1. ØL

2. Telt

3. Sovepose

4. Ekstra skift

5. ØL

6. Ekstra sko (tilfelle regn)

7. Toalettsaker (det er dusj på området)

8. Mat (kan også kjøpes på butikken i nærområdet men husk, svenskene har sugne pølser og har ingen anelse om hva lompe er for noe)

9. Campingstol

10. Godt humør.

11. Ekstra slant med penger (utrolig hva man kommer over på marknaden)

12. enda mere ØL.

Hvis det er noen som kommer på noe annet man burde ta med. sleng en post.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er blitt litt usikkert om jeg får blitt med også.. doh

jeg har fått diabetes og vet ikke om jeg tør å bli med da. Har ingen å ha med meg på turen og blir derfor liggende alene og det er jo ikke helt kjekt om jeg skulle være så uheldig å få føling da.. :(

men jeg blir med om jeg finner noen som vil være med.. veninna mi kunne ikke fordi hu måtte jobbe i helga, men hu hadde lyst til å bli med da..:P får prøve å overtale henne. hehe

1997 BMW 520iA [Grønn Metallic]

1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic]

Lenke til kommentar
Del på andre sider