Gå til innhold

Bug Run 2005, hvem vil ?

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

Jeg skal dit dersom det er flere fra Lillehammer-området / Gudbrandsdalen som skal dit?? Noen spesielle stedere det blir samlet opp en gjeng for å kjøre kolonne fra E6 mellom Lillehammer og Oslo??

 

Kjedelig å kjøre alene liksom:D Dama gidder nok ikke å bli med på en slik tur:P Får vel få med en gjeng fra oppi Dalen her tenker jeg!:)

 

Hvor mange er det sånn ca fra denne tråden her som skal dit da?? Gøy å fått til en skikkelig laaaaaaaaang å enda lenger kolonne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg og en til (som har vært på bugrun 6-7 år på rad) reiser nedover på fredags morgen,det blir kun 2 biler da men,fra hamar.

Så de av dere som ønsker og vil eller har tid og mulighet kan godt slenge dere på med oss fra Hamar.

kjøre over mot charlottenberg,der tar vi mat og fyller tanken,da er det nok med noen små stopper inni mellom.

 

Send en PM eller svar på TRÅDEN her de som ønsker å slenge seg på med oss.

 

vi reiser kl 09.00 (ca) på fredagsmorgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også meldt meg på lista:D

 

Har aldri vært på Bug Run før, men gleder meg som en liten unge til julaften... detta MÅ bare bli gøy.

 

Har ikke muligheten til å dra fra oslo før på fredags ettermiddagen,

så jeg håper det fortsatte er plass på campen til oss som kommer kjørende litt utpå kvelden.

 

Kjenner ikke mange av dere andre som skal nedover, men håper jeg allikevel er velkommen selv om jeg er nykommer og jente :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm faen enda en hindring i veien for meg og min "debut" på bugrun...

noen har prøvd å bryte seg inn i bilen min natt til i dag eller noe så mulig jeg må bruke pengene mine på alarm isteden..

til alle som prøver å bryte seg inn og stjele fra andres biler; BRENN! (sier ikke at noen her gjør det da.. :P)

1997 BMW 520iA [Grønn Metallic]

1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også meldt meg på lista:D

 

Har aldri vært på Bug Run før, men gleder meg som en liten unge til julaften... detta MÅ bare bli gøy.

 

Har ikke muligheten til å dra fra oslo før på fredags ettermiddagen,

så jeg håper det fortsatte er plass på campen til oss som kommer kjørende litt utpå kvelden.

 

Kjenner ikke mange av dere andre som skal nedover, men håper jeg allikevel er velkommen selv om jeg er nykommer og jente :o

 

Bare hyggelig det at du blir med,jenter er da uansett alltids like velkomne som oss gutta :D Bare å ta kontakt når du/dere er i området så skal vi alltids klare og holde av plass til de av dere som kommer.

Fint om du da evt melder deg/dere på lista slik at vi har ca kontroll på hvor mange biler som er ventet og vi skal holde av plass til.

dette gjøres i signaturen til Remster(blå 2`r golf i profilbildet)

 

KOM IGJEN FOLKENS!! dette blir en knallbra helg!!!!! :google

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg slår følge med dere nedover Rayander, om det er greit??:) Kommer i en Golf 2:)

Er ikke 100% sikkert enda, må være sikker på at jeg får fri fra arbeid først!:)

 

Bare å slenge deg på det,evt ta med deg flere folk og hvis det er mange av dere. vi hadde planer på å reise ca kl 9 fra hamar fredag,men det kommer sikkert til å bli litt forsinkelser.

 

 

 

*sendt PM*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg "slipper" å være med iår gitt. 2 fucka hjullager og en hjulstilling som skræver værre enn ei russerhore er ikke noe å kjøre til sweden med...snufs

 

 

er ikke bare du som sliter med hjullagre. begge mine bak er blitt "en tone" i mine øre da de durer fint deer de sitter på bilen.

 

Så da er 2 nye bakhjulslagre handlet inn og samtidig skal jeg ta med å skifte Reg reima. greit at den er ny på turen da den snart er over 4-5 år,(noe uvist men bedre føre var...)

 

 

Slapp av,det er fortsatt håp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, folkens. småbagateller som hjullager og innbrudd lar dere ikke stoppe vettu.

 

dere har fortsatt GOD tid på å fikse sånt. har jobba ræva av meg i dag for å få på gewinden selv så nå er jeg snart på vei til lavere trakter :P

 

Og folkens. the more the merrier.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er regreima mi skifta så da gjenstår det bare 2 stk bakhjulslagre,de tar jeg på torsdag sammen med litt vask og shinnings innv..

 

 

begynner og kjenne "bug" feelingen nu selv om jeg aldri har vært på det før. Gleder meg sykt ass. Nesten så jeg kunne vurdert å reist allerede på torsdagen,men gidder ikke kjøre alene og aner ikke hvor det er hen i Sverige. hehe...

 

Bare 3 dager igjen nu!! :evilspide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår