Gå til innhold

Bug Run 2005, hvem vil ?

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da blei det bare å melde avbud for min del :( null penger = null bug run..

 

 

helt skrapa ? eller litt ? er jo evt noen som trenger passasjer. men vanskelig å si nå. mye som har skjedd på kort tid. og mange som er utrygge på egen og andres skjuss.

 

Jobber med saken for fleres del nå for at alle skal kunne få være med.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja folkens, da er det under et døgn til avreise.

 

vi (rakriste, kaldblod, remster, prosjektrust) drar fra oslo mot værste til DrLaban fra halv åtte og utover er det flere som vil slenge seg på denne kolonna er det greit å si ifra så vi kan møtes på veien nedover.

 

Denne ruta vil da gå fra Lørenskog til furuset, videre gjennom bomringen og så mot tusenfryd og videre mot follo.

Har mista helt kontrollen på hvem som skal være med og kjøre nedover nå.

 

Men, som sagt. Ta kontroll i løpet av dagen så ordner vi alltids en løsning så alle kan få kjøre samla. men utsette noe kjøring til senere utgår.

 

Mob nr mitt er 93263166 for de som evt vil kjøre med oss.

OBS: jeg kan IKKE veien til BugRun, der har jeg DrLaban som leder for kjøring. så ingen vits å ringe meg og spørre om veien hvis du ikke skal kjøre med oss.

 

http://www.gulesider.no har du kart :D

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja folkens, da er det under et døgn til avreise.

 

vi (rakriste, kaldblod, remster, prosjektrust) drar fra oslo mot værste til DrLaban fra halv åtte og utover er det flere som vil slenge seg på denne kolonna er det greit å si ifra så vi kan møtes på veien nedover.

 

Denne ruta vil da gå fra Lørenskog til furuset, videre gjennom bomringen og så mot tusenfryd og videre mot follo.

Har mista helt kontrollen på hvem som skal være med og kjøre nedover nå.

 

Men, som sagt. Ta kontroll i løpet av dagen så ordner vi alltids en løsning så alle kan få kjøre samla. men utsette noe kjøring til senere utgår.

 

Mob nr mitt er 93263166 for de som evt vil kjøre med oss.

OBS: jeg kan IKKE veien til BugRun, der har jeg DrLaban som leder for kjøring. så ingen vits å ringe meg og spørre om veien hvis du ikke skal kjøre med oss.

 

http://www.gulesider.no har du kart :D

 

Da er dere nede i Ås rundt kl. 8. Jeg er nok klar til avreise da ja.

 

Mange som har med walki`er eller? Jeg har ikke kjøpt meg noe ennå, men hvis noen har en å låne bort så gjør jeg heller det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dere nede i Ås rundt kl. 8. Jeg er nok klar til avreise da ja.

 

Mange som har med walki`er eller? Jeg har ikke kjøpt meg noe ennå, men hvis noen har en å låne bort så gjør jeg heller det.

 

 

ring meg etterpå angående daniel da..

og du... Trenger ikke walkie jeg.. bare å skrike ut av vinduet (om det er pent vær vel og merke) going topless :D

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått skifta begge bakhjulslagra mine og begynt å pakke bilen med telt,sovepose og andre nødvendige ting..

 

gleder meg så vannvittig nu altså!!

 

Jeg,Stian Wethammer,Emil og Rune reiser fra Hamar kl. 08.46 fra Esso`n ved Maxi storsenter. da bærer det innom og hente noe anna smått et annet sted så er vi på tur.

Vi kjøre charlottenberg og tar en rast der med mat og drikke,samt litt handling. Derretter fyller vi tankene og kjører så og si raka veien ned.

Alt dette med vask og slikt av bilen tar jeg der nede,da det er mye "bugs" og andre "eksperementer" som farer gjennom skog partiene..

 

mob nr mitt er 970 71 525 hvis noen skulle slenge seg med oss eller lurer hvor vi er i terrenget. MEN OPS!! JEG KAN HELLER IKKE VEIEN DIT SÅ IKKE RING OG SPØR MEG OM VEIEN HELLER,jeg henger bare på med Stian(som har vært der en deeeeel ganger før)

 

"hiv og hoy,snart er skatten vår" *synge* glede seg masse nu jaaaaaa :wave :???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var man akkurat innafor døra. med en reisetid på litt over 6 timer (med stopp) så er man sliten og fornøyd hjemme.

Dette har virkelig vært en kjempehelg uten sidestykke. Vi var en god gjeng som utgjorde Camp Norwegen og det ble virkelig vellykket.

Takk til alle som var med og gjorde denne helgen til et supert minne :D

 

For dere som fikk tatt massssssse bilder og evt har noen historier om ting som utfoldet seg i løpet av helga så sleng ut bilder / linker / info om dette her :D

 

igjen, TUSEN TAKK for en KJEMPE helg :D :wave :disco :partyon :partyon :hello:

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mye moro både innen for bil og utenfor bil!

 

Takk til Rolf for god kjøring og svenske penger.

Takk til Rune Andre for motorras.

Takk til ThaMazter, Rolf og kompis for campingvogn.

Takk til svensker for svenska tjejer.

+++++

 

Og stor takk til alle som var med å dannet Camp Norwegen.

 

Bilder kommer..

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel ikke det beste Bug Run mht spennende nye biler :(

 

Men det sosiale var jo VELDIG bra!

Enkelte venner svenske og finske venner man bare møter denne ene gangen i året, og stadig flere norske kompiser som tar turen :)

Og når det ble opphold og flere fine biler på søndagen, falt alt på plass thumpsup

 

Og litt stolt av at Bad'roc klarte turen nedover på til Mantorp på lørdagen på 4 timer :D

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sosiale som gjorde denne helga til en vinner. mye fine biler også såklart. men nye ting var det lite av.

 

Har nå fått ut bildene som jeg klarte å ta før kamera tok kvelden.

Flere kommer vel fra Thamazter senere i dag.

 

til da får dere ta en titt her

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår