Gå til innhold

Bug Run 2005, hvem vil ?

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bra bilder =) sitter på jobb nå, starter bildegjennomgangen så fort jeg er ferdig her og får trøkt i meg litt middag.. kommer med mer info, historier, tilbakeblikk og ikke minst MASSE bilder (ca 350stk) da =)

 

EDIT: sitter i skrivende stund og går gjennom alle bildene, redigerer det som må fikses osv.. håper å få ut alt i løpet av kvelden =)

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og litt stolt av at Bad'roc klarte turen nedover på til Mantorp på lørdagen på 4 timer :D

:scared shit.. greit vel også når man veit hvor man skal kjøre, vi sparte endel når vi kjørte hjem sammen med laban og gjengen, på tur nedover så kjørte vi gjennom ørebro, men det skal vi ikke gjøre mer:D

 

btw.. etter å ha inspisert hjula dine, så er ny gummi bestilt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle for en meget bra tur!

 

Håper bildene du tok her ble bra, Precious.

 

hehe :D

Satser ALT for å få noen bilder, men skulle heller hengt ut av bakluka. Er jo ikke farlig på en golf.

 

Kommer snart rundt 200bilder fra meg også, må bare komme meg hjem fra jobb.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :D

Satser ALT for å få noen bilder, men skulle heller hengt ut av bakluka. Er jo ikke farlig på en golf.

 

Kommer snart rundt 200bilder fra meg også, må bare komme meg hjem fra jobb.

 

Får ta litt kolonnekjøring til et Streetmeet elns. en gang, da. Må bare legge noen sandsekker under panseret på bilen min først.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er endelig bildene mine ute =) remster postet de på vwacn-forumet tidligere, men tenkte jeg fikk ta de med her og..

 

kan se tilbake på en herlig helg, med masse biler, fest, mye folk og mange nye man ble kjent med. "Välta bilen" og "RAS" blir vel ikke glemt med det første.. :D

 

Hele bildegalleriet (Ca 330 bilder) finner du her

 

men her følger noen godbiter :)

 

LAV bil.. et lite prosjekt bare det å komme seg ut fra gressplenen:

DSCF0035.sized.jpg

 

Shining av bil før utstilling:

DSCF0106.sized.jpg

 

Nydelig Golf IV fra Finland:

DSCF0082.sized.jpg

 

Gjennomført Rat-look?!:

DSCF0123.sized.jpg

 

PLYSJ!!!:

DSCF0253.sized.jpg

 

Rayander er som vanlig blid som sola :

DSCF0278.sized.jpg

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheheheheheee.... dæven så full jeg var,men potetgull er godt!!

:hammer

 

 

Takker alle for en kjempe helg og helt uten tvil kommer dette til å bli en tradisjon hvert år uansett vag el ikke,så mye gromt å se og høre på. Selv om værgudene ikke var helt med så hadde vi det moro fordet!

 

En som var med der jeg campa har en passat 1,8 T,den fikk brått en liten clutch havari på lørdagsnatta el når det var. ops,litt for mye børnings kanskje....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen bilder fra BR selv,her er noen av gjengen selv i ganske god driv på lørdagskvelden.

 

Her var det sosialt og fult kjør hele tiden.

 

 

Her er jeg,Stian og Emil en liten stopp i charlottenberg og handler "litt" øl til treffet,hehe

 

littl.jpg

 

her er vi i god driv litt utpå lørdagen "samlade med våra svenska polare"

 

gjengen.jpg

 

og her Camp Norway folka,takk for potetgullet,hvem det nå enn var som ga meg det,hehehhe

 

remstermedgjengen.jpg

 

og til de som lurte på "Miss Bug Run" så fikk jeg tatt et bilde av a posere oppå ei beetle med sin søte vennine,syntes faktisk hun var penere jeg da.

 

bugbabes.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger ut noen bilder til av BR.

 

møtte remster`n på vei til Mantorp,greide å snapse et bilde av han i en forbikjøring og alene i bilen

 

mornRolf.jpg

 

apropo "Rat-look" eller "How Wide can u go?"

 

howwidecanugo.jpg

 

her er campen på søndagen etter utstillinga,måtte innom og hente siste rest og telt etc,noen hadde ikke giddet å ta med "skrotet" sitt eller party telta.

 

sluttcamp.jpg

 

noe vi er stolte av!!!!!!

VW.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

møtte remster`n på vei til Mantorp,greide å snapse et bilde av han i en forbikjøring og alene i bilen

 

Hehe. Frisk kjøring av dere da dere tok oss igjen. Var frista til å henge meg på. Var litt lei av treg kolonnekjøring.

 

Menmen. Vi kom da fram. :)

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Frisk kjøring av dere da dere tok oss igjen. Var frista til å henge meg på. Var litt lei av treg kolonnekjøring.

 

Menmen. Vi kom da fram. :)

 

 

lå foran deg en stund ja,stemmer det.

Ikke meningen å "herpe" eller "trenge" seg igjennom kollona derres,men han jeg kjørte sammen med (den sorte passat`n) var litt gira på å komme frem,så jeg måtte bare slenge meg med,men moro og hilse på dere der i rekka da,og ikke minst på camp`n.

 

btw,du tok ingen bilder av bilen min bakfra da jeg lå foran deg?

i såfall sleng de ut,vil se hvordan den ser ut bakfra på veien... hehe notin

har aldri sett det før selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår