Gå til innhold

Bug Run 2005, hvem vil ?

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

hehehe.. det må du få til! hadde vært et fett syn på treff i sommer.. :D

heyyou du du dud u mener det ja!! hehe

fikk den så billig så jeg måtte ha den til div treff og slikt,men uansett har jeg ikke hengerfeste. Tenkte på det at det er sikkert noen som vil trekke den med seg.. bedre å ligge i den "opp fra bakken" enn å ligge i telt "på bakken" hvis du skjønner.(hvis det skulle regne)

Enig med deg at det hadde blitt et ganske "heftig" eller "noget spesielt" syn for å si deet slik.

men må lage en patent på å ta av kula når jeg ikke skal trekke den og når jeg skal stille den ut..

hmmmmm but how?? helpme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er garantert med,hvis jeg greier å finne meg ny bil i tide. Ser mørkt ut nå,men mister ikke motet! Jeg var så deppa i fjor,da jeg så at SpeedWeIl å de andre dro av sted med nybygd bil og greier. Ble ikke likere da jeg så meg nødt til å selge Bobla rett etterpå! Faan for et år det har vært!

Count me 50% in,hehe.. Prøve å få med meg noen kompiser med VAG lenger nord i landet også,så kan det jo hende det blir tur uansett ny bil eller ikke..

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehhhh... jeg håper du kødder nå!! :nono:

He he-.. jo da,kødder nok litt,men hadde vært kult og hatt en mulighet til å ta av og på kula og sette inn et lokk som hadde skjult feste til kula på en måte.

Men uansett tror jeg det blir et prosjekt uten like og mye skal stemme 110% hvis det skal bli pent.. Er jo liksom ikke bare bare å bygge om et hengerfeste heller. Skulle det skje noe og "de" ser jeg har gjort noe med kroken så blir det vel tort og svie for det. Dessuten har jeg LITE lyst til å begynne å skjære og kutte i den nye bakfangeren min.. ahahahhaha

Så det som skjer er hvis noen gidder så kan noen evt dra combi camp`n for meg... hehe tvilsomt noen gidder det tror jeg men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he-.. jo da,kødder nok litt,men hadde vært kult og hatt en mulighet til å ta av og på kula og sette inn et lokk som hadde skjult feste til kula på en måte.

Men uansett tror jeg det blir et prosjekt uten like og mye skal stemme 110% hvis det skal bli pent.. Er jo liksom ikke bare bare å bygge om et hengerfeste heller. Skulle det skje noe og "de" ser jeg har gjort noe med kroken så blir det vel tort og svie for det. Dessuten har jeg LITE lyst til å begynne å skjære og kutte i den nye bakfangeren min.. ahahahhaha

Så det som skjer er hvis noen gidder så kan noen evt dra combi camp`n for meg... hehe tvilsomt noen gidder det tror jeg men....

bosal hengerfester har faktisk ein patent der du kan ta vekk festet ved å dra ut ein bolt. hadde det vert nåke???:):):)

det er jo ein passat nede i tyskland som har ein passat uten front på hengerfestet. hengaren er dønn lik bilen. samme felger, farge styling og takboks. sjølve bilen har bar i bagasjen og hengaren har egen "spillehall":):):)

to topic. frister noke j..... å reise. får sjå om eg er heima i den tida

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bosal hengerfester har faktisk ein patent der du kan ta vekk festet ved å dra ut ein bolt. hadde det vert nåke???:):):)

det er jo ein passat nede i tyskland som har ein passat uten front på hengerfestet. hengaren er dønn lik bilen. samme felger, farge styling og takboks. sjølve bilen har bar i bagasjen og hengaren har egen "spillehall":):):)

to topic. frister noke j..... å reise. får sjå om eg er heima i den tida

Bilde av det henger feste og evt den Passat`n?? hørtes ganske kult ut og skulle så absolutt ha sett det og den bilen med henger,,,, :confused:

Skulle så absolutt ha hatt med combin på BUGRUN ass....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av det henger feste og evt den Passat`n?? hørtes ganske kult ut og skulle så absolutt ha sett det og den bilen med henger,,,, :confused:

Skulle så absolutt ha hatt med combin på BUGRUN ass....

er da ikke noe problem det her raymond, du bygger hengerfeste på vinterfangern din og bruker den nedover. så bytter du bare fanger når du kommer ned. er ikke noe problem. dr-laban feks bytter jo leppe under transport :P ikke noe verre å bytte hele bakfangern. bare slenge den pent inn i combi campen. detta ordner vi.

Men, litt mye offtopic her syns jeg. men så absolutt bra med interesse. helt herlig :D jobber på spreng med å få laget en påmeldingsliste system :P

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, litt mye offtopic her syns jeg. men så absolutt bra med interesse. helt herlig :D jobber på spreng med å få laget en påmeldingsliste system :P

Spørsmålet er jo om alle klarer å holde samme tempo nedover!?

Når det gjelder meg selv og Lupoboy så må det kjøres pent når vi kommer oss av highway`en.

Og alle som har kjørt til Bug Run vet hvor pyton en del av strekningen er med tanke på asfaltkvalitet. Og IGJEN.. justere gewinden er uaktuellt ;)

Men klart... jeg tviler vel på om alle er klare for avreise kl. 09:00 fredag morgen uansett. Så da kan det vel hende at folk tar oss igjen på veien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er jo om alle klarer å holde samme tempo nedover!?

Når det gjelder meg selv og Lupoboy så må det kjøres pent når vi kommer oss av highway`en.

Og alle som har kjørt til Bug Run vet hvor pyton en del av strekningen er med tanke på asfaltkvalitet. Og IGJEN.. justere gewinden er uaktuellt ;)

Men klart... jeg tviler vel på om alle er klare for avreise kl. 09:00 fredag morgen uansett. Så da kan det vel hende at folk tar oss igjen på veien :D

hvis planene mine går i boks så har jeg ikke akkurat noen høy racer selv nedover.

er uansett veldig morro å kunne komme i stor kolonne nedover. ta et par stopp og bare cruise. litt mere sjarm å komme inn på bugrun med alle i følge (gjerne med norskt flagg ut av ruta) bare for å vise at vi kommer mannsterke fra norge i år. :D

men uansett, påmeldingslista blir jo litt i den formening å vite hvor mange det evt blir på "camp norwegen" så vi har litt plass å herje på. som bugrun ledelsen sa. de kan ikke holde av plasser til oss. men vi kan holde av for andre så lenge vi vet de blir brukt :D ergo. vet vi at vi blir 20 biler så holder vi av plass og lager en "sperring" til vår del.

til de som hadde STORT partytelt. dette MÅ tas med hehe.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang pris på "AntiVAG" på Bugrun så kostet det meg ikke et øre mer å komme inn med Peugoten, men så sa ikke han i

inngangen så mye etter at han tok et raskt blikk i grillen... Han må ha vært en rentaguard for han hadde ikke peiling

tror jeg. Men for pokker, det var jo en VW og det var natta da vi kom opp :rolleyes:

Mantorp2004%20008.jpg

Bytheway, for de som måtte reagere på at en Peugot var med på Bugrun, så bøtet den med livet på vei hjem sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang pris på "AntiVAG" på Bugrun så kostet det meg ikke et øre mer å komme inn med Peugoten, men så sa ikke han i

inngangen så mye etter at han tok et raskt blikk i grillen... Han må ha vært en rentaguard for han hadde ikke peiling

tror jeg. Men for pokker, det var jo en VW og det var natta da vi kom opp :rolleyes:

Mantorp2004%20008.jpg

Bytheway, for de som måtte reagere på at en Peugot var med på Bugrun, så bøtet den med livet på vei hjem sombrero

hehe, stakkars pugen, den døde ganske bra ja. hadde "litt" baktung golf med ekstra bagasje fra karlstad og hjem. hehe.

Danna: det teltet skal med :D party party, vi må markere oss. hehe, camping stoler og camping bord og en pall med engangsgriller .:D da blir det bra.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider