Gå til innhold

Sette Servo på Golf 2

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Golf 2, senka (40mm), bytte ratt for grepet sitt skyld, 195/50/15 er en god kombinasjon.

Kjekt med dempere som ikke er slitt, men ellers kan subbing forekomme ved hull i større fart og svinger i større fart. Litt avhengig av hvor mange du har med i bilen. Men skal du kjøre gris, kjør aleine.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Om jeg må bytte såpass mye i forstillinga så er det jo like greit å fyre på så jeg får meg servo også.

Og hvorfor er det servo på alle nye biler? Jo, for å hjelpe deg når man svinger, rett og slett. Jeg vil ha servo, er enklere sånn. Akkurat som jeg vil ha el vinduer, el soltak, osv osv. Luksus :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og servoene på golfene er ikke som på en mersje akkurat da.....

Så man har temmelig god føling på hva som foregår......

Har prøvd å ratte min med 215/40-16 uten motor i gang når jeg står stille, og det går rett og slett ikke.... kjennes bare ut som alt skal til å bøye seg.....

Du må nok bytte MYE i forstillinga di Jonte om du vil ha bilen på veien igjen..... muligens hele bilen! (om du ikke har lyst å bruke 50 lapper da, så stygg ut den smellen der....)

golf 2 chassiene er ikke så veldig sterke og når de er bøyd så er de bøyd....

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Vel. Om jeg må bytte såpass mye i forstillinga så er det jo like greit å fyre på så jeg får meg servo også.

Og hvorfor er det servo på alle nye biler? Jo, for å hjelpe deg når man svinger, rett og slett. Jeg vil ha servo, er enklere sånn. Akkurat som jeg vil ha el vinduer, el soltak, osv osv. Luksus :)

OK. hehe.. jeg heller andre veien.. vurderer å hive ut hele bilstereon og baksetet.. sjøl om stereon har kosta mange timers arbeid.. man får se.. skulle gjerne hatt bil uten soltak også.. mindre vekt..hehe..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider