Gå til innhold

Biltilsynet beholder godkj.papir etter innføring i vognkort, normalt?

Ranger emnet

G_Yog

Anbefalte innlegg

Er det vanlig at biltilsynet beholder godkj. papirer(i dette tilfellet et senkesett) etter de har ført senkesettet inn i vognkortet??

Jepp. Det er vanlig prosdyre.

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg fikk godkjennt mitt senkesett, tok jeg med meg en kopi av papiren og sa til han som kontrollert det at jeg ville beholde originalen og det var greit for han, så tok han kopien

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde også dette skulle ligge sammen med vognkortet.. I mitt tilfellet er det et høydejuserbart senkesett godkjent fra 40-80mm.. Men nå har jeg ikke no papirer å vise, så da kan jeg skru i bånn 120mm uten at de kan si en dr**t.. jaja.. synd

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en stund siden så var poenget med å vise bilen og få ekstrautstyr(?) inn i vognkortet nettopp så du skulle slippe å ha med deg mye papirer i bilen.

Nå så forlanger dem at du skal vise bilen med ting og tang, få det i vognkortet OG ha med papirene.

Er nok vanlig at dem beholder papirene,men du nå selvsagt ta kopier.

Jeg har ikke nok tillitt til disse meneskene(?) til å levere ifra meg orginalene mine.

Papirer??? Nei, dem har vi ikke sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider