Rallyegolf Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Er ute etter compomotive MO til golfen min. De må være hvite og i bra stand. Dekk eller ikke er ikke så nøye. 16" helst, men 17" kan bli aktuelt og. 4x100 og ET er vel 35-38 (er ikke helt sikker på innpress) Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyegolf Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Ingen som har??? Da blir det nye fra kollevold elleer gundersenmotorsport. Noe som har erfaringer med disse?? Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Jeg vurderer å kjøpe fra Gundersen selv. Jeg ser de har kampanje på disse.... Vanskelig å få dette brukt tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Jeg vurderer å kjøpe fra Gundersen selv. Jeg ser de har kampanje på disse.... Vanskelig å få dette brukt tror jeg Hvor finner du denne kampanjen på Compomotive felger? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Det ser ut som om de har tatt det bort... Men ligger her: http://www.gundersenmotorsport.com/compomotive_felger.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyegolf Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Virker som om det er kiln umulig å få tak i brukte. Har leitet på ebay i alle mulige land uten resultat. Jaja, egentlig greit å kjøpe nye, får man de akkurat i sizen du ønsker og da sef strøkne.. :) Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Ingen som har??? Da blir det nye fra kollevold elleer gundersenmotorsport. Noe som har erfaringer med disse?? Ingen er billigere enn Kollevold (eller der jeg jobber), ikke engang svensker klarer like billigt, så det er vel greit. MO felger er herda så de tåler masse juling. Bakdelen er at man ikke kan rette opp felgene hvis det virkelig smeller, den blir hvertfall ikke like bra som ny. Kan lodde kanter og sånt, men ikke rettes opp. 17" ligger på ca. 2.000kr-, man kan ta 'vanlige' felger i samme prisklasse og knipse på de, og så knipse på en herda felg og HØRE forskjell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyegolf Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Sendte mail til gundersen. De skulle ha 2200,- for 16" og 2500,- for 17". Kollevold er vel ikke så mange kronene billigere heller (ifølge nettsidene) Vet ikke om det er mulig å få rabatter o.l. Noen som vet, eller som får rabatter??? Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Har muligens ett sett med Compomotive 17" til salgs.. :) Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyegolf Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Har muligens ett sett med Compomotive 17" til salgs.. :) Har du bilder av de?? boltsirkel og innpress?? Mail adressen min er rallyegolf@gawab.com Kan sende noen bilder der eller legge ut her da sef :) Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Tror larkspeed i england er rimelige. Nå spørs det jo om ikke portoen gjør hele strevet like dyrt. http://www.larkspeed.com Ring de, de er veldig hyggelige og hjelsomme. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Har du bilder av de?? boltsirkel og innpress??Mail adressen min er rallyegolf@gawab.com Kan sende noen bilder der eller legge ut her da sef :) Har ingen bilder av de nei. ET er 15. Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyegolf Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Tror larkspeed i england er rimelige.Nå spørs det jo om ikke portoen gjør hele strevet like dyrt. http://www.larkspeed.com Ring de, de er veldig hyggelige og hjelsomme. Tror ikke det blir noe særlig billigere å handle i england med tanke på porto o.l Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyegolf Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Har ingen bilder av de nei. ET er 15. Okay, hadde egentlig vært en fordel å få sett de.. Vi er jo ikke akkurat naboer. Du har ikke mulighet til å ta bilder heller?? Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Skal få tatt bilder av de så fort som mulig. Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg