Gå til innhold

ETTERLYSNING : Rallybil / felger. DUSØR!!

Ranger emnet

Yoneck

Anbefalte innlegg

Etter en hyggelig tur til Sverige, med et resultat langt over forventet, ble skuffelsen stor da jeg kom hjem.

En rallyrigget opel jeg har oppbevart for en kammerat er borte, og så er også de nye hjulene mine.

Hvis noen skulle bli tilbudt slike for salg, vennligst gi beskjed til meg!

En dusør utloves hvis bilen eller hjulene kommer til rette igjen!!!!

Felgene er i 211 avantgarde-design, og dekkene er Aurora 225/45-17. Tre av felgen er strøkne, den siste har noen riper..

Bilen som er stjålet er en '76 opel Ascona B. Det er orginalt en 1,6, men den er komplett ombygget til rallybil klasse A eller noe sånt. Det sitter i en trimmet 2.0 med ca. 180 hk. Motoren er ødelagt, så bilen er ikke brukbar som den er. Det er sveiset diff. Bilen er hvit, med gult panser. Det er noe overflaterust på den, men ikke noen store rustskader.

93 44 75 10

4.jpg

2.jpg

tur2.jpg

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

faen så kjipt da. at ikke folk kan la andres ting få stå ifred angry angry

BMW 325i Cabriolet (1991)(Alpina topp og 284 kam)

Mazda 323 GLX 1,5 1989 (Vinterbil)

Ford Sierra Cosworth (86)(orginal vingebil)

Sierra 2.0 L 85 mod

Mazda E2000 kassebil (herjevogn)

Nissan Cherry 1,5 (herjebil)

Volvo 240 DL 85 mod (Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Det er blitt funnet en kvestet ascona rallybil på Bjørkelangen

i Aurskog Høland. Kan det være din?

Det stod barre ett lite skriv i avisen om det i dag.

Melder meg gladelig på å snu kne skålene til den skyldige drittsekken som har gjordt dette.

Føler med deg/dere der.

Beklager at jeg ikke så denne før nå. Bilen var aldri min, den var kun oppbevart for en kammerat.

Ja, det var den bilen. Den var visst rimelig ribbet for alt som var verdt noe. Hvis noen trenger et '76 ascona-karosseri å bygge opp, er det bare å skrike ut. ett år til, og den er vel veteran, så det kan jo bli en billig bruksbil :-)

vet ikke om de har rappet buret ut av den, men alt av motor, drivverk, seter osv er borte.

Hvis noen har noen tips å komme med, er det bare å skrike ut. Det står fortsatt en dusør og venter på den som hjelper å oppklare hvem som tok bilen og hjula.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har noen nærmere bilder av bilen og utstyret så

hadde det vært lettere å være på utkikk etter sakene.

Kan jo fort hende det har havnet i en bilcross bil eller rally bil i nærheten.

Nå er altså bilen helt strippet, så delene har nok havnet både her og der. Motoren var ødelagt (gåent stempel eller stempelring antakeligvis). Den hadde gul blokk, og var oprinnelig en vanlig 2-liter. Trimmet med mahle-stempler og litt annet snacks. Den skulle viss bremse ca. 180 hk, og greide fint 8000 rpm. Girkassa var en 5-trinn rallykasse med rettskårne drev (høres godt når man kjører). Bakakslingen var sveiset. Jeg tror neppe de forskjellige tingene var merket på noe vis, så det blir jo vanskelig å holde utkikk etter. Det beste å se etter måtte jo være om noen som manglet girkasse før februar plutselig hadde det allikevel eller noe sånt. Og ikke minst om noen skal selge 4x hjul lik de over, der et har en skramme, eller en reparert skramme (bør synes)

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider