Gå til innhold

Blistereo i 240

Ranger emnet

lowpaz

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle ha iallefal et gel batteri til! Har ett nå! Og så kjøpe meg en pro street dynamo fra usa. Det er disse dem bruker i lowrider bilene som har ekstremt masse batterier! Som regel så slipper dem å lade batteriene med en slik en! Men må nok prøve ut litt først! Har ikke gjort så mye stereo før! Men det skal da låte greit!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går vel alltids an å få tak på en kraftigere dynamo enn 100A..

jeg har 100Ah dynamo, og en helt orginal 242DL uten noe el. utstyr. eneste som går på strøm der er lysene, orginale kasettspilleren og en B230FK. Så der lader jeg nesten fulle batterier på en liten kjøretur. (har ett 75Ah batteri.. lurer på å kjøpe 2 gelebatterier eller 2 lastebilbatterier (á 225Ah)) :D

skal med tiden ha et moderat stereoanlegg og en pc i bilen :) å såklart div. annet kult som går på strøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye koster det for et slikt gele batteri da ? Er ikke dem veldig dyre ?

Pris og hvor mange ampær ??

Hørest fristende ut å kjøpe ett å ha som hovudbatteri, og ha det jeg har nå til ekstra batteri. Det er nesten helt nytt :)

Men jeg merket SYYK forsjell etter at jeg laddet det gamle batteriet. Anlegget spilte høyere og uten og vrenge seg.

Så jeg skal stappe inn litt mer power :)

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kikka litt på batterier, og perel import har noen til brukbar pris

Har 2 tier bassere og et par forsterkere på tilsammen 2800 watt, blinker i alt som heter lys hos meg, og jeg har forelåpig bare en kondis, men et batteri og kansje en kondis til kommer da :P i tilegg her jeg 6x9" og frontsett, dårlig med strøm rett og slett, men spiller ikke så ofte sånn at alt blinker da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider