tmx Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Hei Noen som vet hvordan reglene er hvis man har mistet lappen under prøvetiden? Vil prøvetiden fortsatt gjelde fra dagen man tok den første gang, eller vil den bli annulert? takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Du vil få ny prøvetid neste gang du tar lappen.. altså: 2 nye år. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Hei Noen som vet hvordan reglene er hvis man har mistet lappen under prøvetiden? Vil prøvetiden fortsatt gjelde fra dagen man tok den første gang, eller vil den bli annulert? takker for svar jeg mista lappen etter å ha hatt 150 i 100 sona, detta skjedde sef i prøvetia, men så klarte jeg heldihvis å ro ned dommen fra 7 mnd til 3 mnd uten lappen. da slapp jeg ny oppkjøring og fikk lappen i posten 3 mnd etter "kjøringa" og på lappen så står det den samma datoen som jeg hadde oppkjøring, så det vil vel si at jeg er ferdig med prøvetia nå Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 jeg mista lappen etter å ha hatt 150 i 100 sona, detta skjedde sef i prøvetia, men så klarte jeg heldihvis å ro ned dommen fra 7 mnd til 3 mnd uten lappen. da slapp jeg ny oppkjøring og fikk lappen i posten 3 mnd etter "kjøringa" og på lappen så står det den samma datoen som jeg hadde oppkjøring, så det vil vel si at jeg er ferdig med prøvetia nå Noe sier meg at du var jævli heldig. Når man mister lappen i prøvetiden (uansett hvor lenge) så må man egentlig kjøre opp igjen på nytt (og få ny prøvetid). Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Jeg hadde 88km/t i 50sone, endte med inndragelse av lappen også måtte jeg ta teori og oppkjøring på nytt fordi jeg var i prøve perioden. Til sommern har jeg 1år igjen på den nye prøveperioden jeg fikk. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Jeg hadde 88km/t i 50sone, endte med inndragelse av lappen også måtte jeg ta teori og oppkjøring på nytt fordi jeg var i prøve perioden. Til sommern har jeg 1år igjen på den nye prøveperioden jeg fikk. Det er 60-sone der du blei bøsta Precious! :D Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa 1.0L Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Jeg mistet også lappen i prøvetiden, var ikke "tilstrekkelig aktpågivende og varsom", 3000kr bot, 3mnd uten lappen og sannelig så måtte jeg ta ny teoriprøve og oppkjøring... Men på oppkjøringen så slapp jeg "sikkerhets/teknisk sjekk" eller hva det heter når de spør deg om et spørsmål før du begynner på kjøringa, slik som "hvordan fungerer to kretsbremsesystemet" ol. Han sa at jeg ikke trengte det siden jeg har hatt lappen før... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Jeg mast lappen etter 2 år og 8 dager:) Var litt heldig. Jeg måtte bare ta teori på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Du får nok ny prøvetid ja, jeg lider samme skjebne. Skal snart ta teorien igjen Men jeg hadde jo lappen på Bil,henger,og Mellom tung. Og så klarte jeg og miste alt Kort tid etter jeg tok alt. Noen som vet om de er strengere/slappere på det når du skal ta lappen igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Tror du kan ta på mellom tung, og få alt tilbake. Forutsatt at du står selfølgelig. Beste er å spørre på tilsynet...kanskje litt flaut å troppe opp og si. Du æhh jeg har mista lappen på alle klasene mine, hvordan er det med ny oppkjøring?? kan tenke meg litt fliring bak skranken da. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg