Gå til innhold

7" TFT lcd skjerm og dvd spiller montert!

R_Style

Anbefalte innlegg

jeg satt på nettet her før helga, og surfet over noen bilstereo sider og vurderte sterkt og bestille meg dvd-spiller og skjerm...!

etter litt mye om og men, trykte jeg på bestill-knappen, og i helga var alt montert...! :)

jeg husker ikke hvor lenge jeg drev på for å få montert dvd-skjermen på et passe sted, uten å ødelegge noe av interiøret, men det var ei tid... så tok jeg ut (lettere sagt rev ut kasett holderen som sitter over askebegeret...) kasett holderen, og monterte inn dvd-spilleren der...!

resultatet ble ikke så værst etter min mening, og i helga ble det "snurret" 3 filmer i bil på samme dag, og det var, Gatebil 2003, 2fast2furios og Taxi 2...!!

og jeg angrer ikke ett sekund på att jeg kjøpte meg dette!

noen bilder av anlegget og dvd-monteringen kommer nærmere helga, for nå er bilen min inne for å få montert på senkesettet på 40mm fra eiker motorshop!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye betalte du for morroa?? eg har lenge vurdert å skaffe meg lcd skjerm i bilen selv,,men da ikkje med dvd spiller...har tenkt å kjøpe lcd skjerm med touch funksjon og bygge inn pc i dashbordet,,,er komt mange flotte mini-tx hovudkort som har alt inkludert,,,Ganske elegant å kunne sitte inne med PCen og overføre MP3 filer til bilen via tråløst nettverk,,er jo og mulig og montere DVD spiller og,,,men dette prosjektet blir høstarbeid for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt, bilen er inne for senking nå, og jeg får ikke hentet bilen før onsdagen, så bilder kommer etter onsdagen...! men bilder kommer! :D

morroa kosta meg 3000 kr (egentlig pris var 4999,-) , og da inneholdt pakka skjerm, dvd-spiller og alt av tilbehør som måtte til for å få koblet det opp...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er da noen bilder av dvd skjermen og dvd spiller`n montert...!

og den filmen som snurrer mest i spilleren er jo seff gatebil 2003 (Venter på 2004 :titties: )

gi gjerne noen tilbakemeldinger...!

legger også med ett bilde etter at lyktepusserene ble fjernet og bilen er nyvasket! :)

Primeran013.jpg

Primeran014.jpg

Primeran015.jpg

Primeran012.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider