Gå til innhold

Kjøpt ny bil.... BMW 528iAT

Ranger emnet

TIMMEY!!!!

Anbefalte innlegg

Var i Oslo på fredag og hentet meg ny bil... En 97 mod 528iAT Varebil... Tja...hva skal man si?? yodudeyodudeyodudeyodudeyodudeyodude

Nydelig bil å kjøre, og sprek som tusan.... De sorte skinnsetene er bare helt nydelige å sitte i, og rompa mi har ikke vært så glad på lenge. :ass

Bilen er importert i januar 2001 (ja....litt irriterende at den ikke kom inn èn mnd før!!) gått 157000 km, og er ellers helt strøken.

133129.jpg

Blir ikke gjort så mye med den, men skal skifte blinklys på den.... Noen som vet om hvor man får dette billigst?

Det koster å være kar.... :D

Så mye styling...så lite penger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i Oslo på fredag og hentet meg ny bil... En 97 mod 528iAT Varebil... Tja...hva skal man si?? yodudeyodudeyodudeyodudeyodudeyodude

Nydelig bil å kjøre, og sprek som tusan.... De sorte skinnsetene er bare helt nydelige å sitte i, og rompa mi har ikke vært så glad på lenge. :ass

Bilen er importert i januar 2001 (ja....litt irriterende at den ikke kom inn èn mnd før!!) gått 157000 km, og er ellers helt strøken.

Blir ikke gjort så mye med den, men skal skifte blinklys på den.... Noen som vet om hvor man får dette billigst?

Gratulerer!

Jeg tror schmiedmann er billigst på de lyktene (husk for all del å kjøpe 2001-lykter!!!)

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Jeg tror schmiedmann er billigst på de lyktene (husk for all del å kjøpe 2001-lykter!!!)

Takk takk birthday

Har du link til dem? Er det kanskje motortechnik.no? Men blir nok uansett nå bare innsatsen til lyktene jeg kjøper nå. Med hvite blinkers. A la denne:

7107203-Preview.jpg

Blir ikke råd til noe mer nå... chicken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk birthday

Har du link til dem? Er det kanskje motortechnik.no? Men blir nok uansett nå bare innsatsen til lyktene jeg kjøper nå. Med hvite blinkers. A la denne:

7107203-Preview.jpg

Blir ikke råd til noe mer nå... chicken

Stemmer det..

Du bør ta deg råd til 2001 lyktene, de gjør underverker :)

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det..

Du bør ta deg råd til 2001 lyktene, de gjør underverker :)

Jeg vet, jeg vet.... De kommer etterhvert, men har ikke mulighet til å legge ut så mye nå... Må ha meg noen sommerfelger også snart, og det går nok litt penger på det. Blir noen brukte 17", så hvis du eller noen kjenner til et sett, så er det bare å hyle ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ha hastverk å kjøp middelmådig.. Ta deg heller tid og kjøp det råeste..

Vent til du har penger til 2001 lyktene og vent til du har penger til 19" eller 20" sommerhjul..

Gratulerer med ny bil.. Hva betalte du? Kompis vurderer noe lignende..

Hmm... jo.... Har jo seffers lyst på faceliften da, men de koster meg ganske mye mer. Hvis jeg kjøper hvite blinkers nå, så får jeg jo sikkert solgt de igjen når jeg evt har råd til facelift.... Får litt angst av å kjøre rundt med oransje blinkers.

Betalte 140000 kr for den. Tror jeg har gjort et godt kjøp. Bilen er strøken og feilfri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med ny bil. 528 akkuratt passe motor i en e39 syntes jeg :D

Ikke noe å si på motoren nei ;) Draget er utrolig bra også, og reagerer imponerende raskt. Er kjempefornøyd, selv om drivstoff-forbruket mitt har fordoblet seg.... 1,9 TDI -> 528iAT = slurp Men det er verdt det!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider