Gå til innhold

85" 323 GT. satan den går.

Ranger emnet

Volvo-Lars

Anbefalte innlegg

Dama til en kompis av meg har handla seg en 1985 Mazda 323 GT.

Var ute å rusla en torsdags kveld her forrige uke......så kommer kompisen min kjøranes forbi i denne mazdaen da......han stoppa å jeg satt meg inn....jeg trodde dette var en sliten 1.3.....men nei..han trøkka gassen i bånn...1, 2, 3 gir blei bort å 140 var et faktum..hihihihi...så kommer det fra kompisen min...."det ærr en GT"!...."dobble gassere" "1500 med dobble gassere"

Å FY FAEN. det er noe av den sykeste jeg har sitti på med....ikke at den har mest hk,men de 90hk(?) så jobber alle like bra. fra 0 - 120 var en lek for bilen...den gikk utti hælvete...hehehe.....lå sinnsykt godt på veien (dette er en bil som er godt tatt vare på) stiv å fin.....rulla litt over 200k.

Jeg sa til han at, powerfilter, effektanlegg, porta topp, felger å senkesett ville gjort seg....da sier han..."dama er bilgær'n...å hu har penger i banken"

ska prøve å få no bilder av den.....:D :D :D :D

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, kunne ikke dy meg gitt! :titties: :)

Heisann.

Ta pedalen til metallet ditt, og kom deg tilbake til mopedportalen :knob: :rolleyes:

On topic: 323 GT

Dette er en kul bil. Som du sier, så er den motoren ganske "villig". I tilegg er bilen veldig lett (-og kanskje enda lettere med årene - Rust?)

Husker med ett smil en tur til Bergen med ett Jæ**** rusta eksemplar. En fin sommerdag, med ventilflyt og oppbrente bremser som resultat. Eksosen sprakk midt under på turen, og bilen ble bare mer å mer bråkete. I bergen var det helt av.

(kan jo nevnes at jeg på denne turen fikk midt første møte med tysk trimmet Tdi. Den gikk bra, gitt (-men det er annen historie :rolleyes: ) (-ok, ble frakjørt... angry )

Men ta det pent. Du vil IKKE smelle i den bilen !

mvh

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste der gjelder vel de fleste småmazdaer ;) Ikke akkurat de mest solide bilene som er å oppdrive.

Et søskenbarn av meg hadde en slik før. Var ifølge han overraskende kvikk. Fikk dessverre aldri sjansen til å prøve den da den måtte kasseres i alt for ung alder grunnet rust.. :(

Og herr pedal .. voks opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må vi huske at mr.Moped kjører 240. Når man er vant med svensk landbruksmaskin på 2tonn så skal det ikke mye til for å gi et godt inntrykk vettu.

snakker du til meg....???

uannsett....denne 323 har bare 3 små rusthull under...blir tatt i løpet av feb.....å den skal trimmes...:D:D

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...