anda Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 og en liten ting til..håper du tok av minuspolen på batteriet når du kobla fra ledningene på forgasserhuset. Dersom du ikke gjorde det så kan bilen gå i nødmodus i værste fall. Det gjorde den ihvertfall til meg og da måtte jeg få resatt nødmodusen hos møller... ojjda.. fikk fiksa det nå og bilen starta etterpå... da slapp jeg vel unna nødmodus? takker for mange gode svar her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarild Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Ja du gjorde nok det :D Har det som hovedregel å alltid koble bort minusen på batteriet når jeg skal skru bil jeg. Tut og kjør! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Hvordan veit man at forgasserflensen er gåen egentlig? Går bilen bare dårligere og er rett og slett bare daff..? :( Hmm... "Draget" er borte? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Hvordan veit man at forgasserflensen er gåen egentlig? Går bilen bare dårligere og er rett og slett bare daff..? :( Hmm... "Draget" er borte? Er vel helst som jeg fant ut.. at denne forgasserlignende saken sitter løst eller ikke sitter fast i hele tatt vil jeg tro. Kjenn på den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarild Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Enklest er å rive å røske litt og da kjenner du fort om forgasserflensen kjennes dårlig. Hvis du ikke ønsker å rive den helt i filler så kan du spraye på litt startgass og høre om motoren ruser seg opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Så når jeg åpner motorrommet og tar på "denne svart dingsen", og hvis den er løs, så skal den skiftes ut? Kan være skruer som har løsna litt, eller misforstår jeg deg alvorlig galt nå? helpme Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg