Probe GT Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Jeg har egenlig ikke noe lyst å ha noe reg skilt forran i grillen, så lurte jeg på om det er lov å legge det i frontruta? Har sett mange som har gjordt det på biler som ikke egner seg med skilt forran! Er dette i hele tatt lov? Usikker på om denne tråden passer i dette forumet, men tok det som virket mest rimlig :) Niclas Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastra Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 tviler på at det er lovlig, men en ting du KAN gjøre er jo å søke etter lite skilt da, hvis du har en front som det passer dårlig med et vanlig skilt på. søkte selv etter det en gang, men neida, fikk et svært feit et istedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Er ikke lov. får bot for det.:( Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 man får bot for det hvis man blir tatt for det ja.. Pleier å kjøre uten skilt fra tønsberg til nesodden jeg, blir mye billigere gjennom bomringene. har aldri blitt tatt, men når man kjører i byer osv er det et must å ha det på, ellers blir du tatt og det koster. Lite skilt er heller ikke lov, men da kan du klare å snakke deg unna. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Ja, blei tipsa om å høre om det var mulig å få lite skilt forran. Og vis jeg ble stoppet med skiltet i front ruta kunne jeg bare si jeg bare på vei til biltilsynet, eller på vei hjem fra lakkerer. Dessverre er jo snuten ikke akuratt dum. Men bare lite forstående når det kommer til sånt her. notin Niclas Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 man får bot for det hvis man blir tatt for det ja..Pleier å kjøre uten skilt fra tønsberg til nesodden jeg, blir mye billigere gjennom bomringene. har aldri blitt tatt, men når man kjører i byer osv er det et must å ha det på, ellers blir du tatt og det koster. Lite skilt er heller ikke lov, men da kan du klare å snakke deg unna. Inne i byer er det lurt å ha på ja. Men er det ikke lov med lite skilt forran? Eller hva mener du? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastra Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Lite skilt er heller ikke lov, men da kan du klare å snakke deg unna. ? det er jo lov det hvis du får det godkjent hos biltilsynet, de gir deg jo da det lille skiltet? du tenker på kappa skilt da eller? vurderte det selv men gidder ikke risikere noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 har sett noen biler som har fått sånn klistremerkeskilt..hvis dere skjønner...som er klistra på fangeren(styling fanger) så at det peker oppover...hvis dere skjønner.....veit ikke om dette er no mer lov en alt annet...men tviler da pga bomstasjoner å slikt... sånn som denne....når er det riktig nok ikke et sånn klistremerke skilt å det er en svansk regga bil,men det skjønner da pointet....hhehe klem:D Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 du får det ikke godkjent på biltilsynet. Du kan dra til en skiltfabrikk å få det trykt opp. men når du har et lite skilt får du sansynligvis ikke bot, jeg ville gjort det. Det er jo verdt et forsøk Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Jeg har forøvrig blitt stoppet av politiet to ganger med skiltet liggende i vinduet, og fikk ikke bot. Så det varierer mao. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Hva har dem sagt da du ble stoppet med det i vinduet? Åssen bil kjører du? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Kjører med skiltet i vinduet! Får dem si hva dem vil vis dem stopper meg.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Kjører med skiltet i vinduet! Får dem si hva dem vil vis dem stopper meg.. Jeg ble stoppa engang med skilt i frontruta, da fikk jeg beskjed om å monter det snarest for så de meg engang til med skiltet i front ruta ga de meg bot. Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Jeg har møtt politiet mange ganger..jeg har skiltet i frontruta(gamle skiltfestene er ødelagte)og de har ikke gjort noe..men tenker på og frese nye hull og montere skiltene som de skal snart ja=) bare slår på vindusviskeren når poilitiet kommer(så dem ser skiltet) så det ikke blir hindra av vindusviskerne :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 eg hadde mitt skilt i frontruta. møtte purken på vei ut på motorveien og eg var på vei av motorveien. kjørte opp på eit kjøpsenter og der kom politiet med blålys på og spurte kor skiltet mitt var. viste at det låg i ruta. eg sa at eg akkurat hadde montert ny front og dei sa at det var greit men eg måtte montera det fortast muligt. det er vel lov å ha lite skilt men da må det stå "ls" (liteskilt) i vognkortet. du kan få skiltet godkjent viss det er montert oppover. men da må du ha gode venner hos biltilsynet og det må stå i vognkortet. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg