Gå til innhold

GRANTURISMO 4 Kommer Snart

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke helt det jeg leser om at spillet automatisk lagrer når du kjøper en ny bil. Det skal visstnok ikke gå an å ta ut minnekortet heller, da fryser spillet seg. Med andre ord, ingen prøvekjøring fra nå av :S Når du har brukt alle pengene dine på en bil som viser seg å være ubrukelig - synd for deg. Selg den og få igjen bare en fjerdedel av hva du gav for den...

*grine*

Da får vi ikke "juksa" og testet bilene før kjøp da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

GT4 koster 1 krone på EB Games (så dere vet det)... Men da må dere være villig til å bytte bort 3 gamle spill...

Prøvde meg på den der tidligere idag.

Dessverre, spillene kan ikke være mer enn ett år gamle. Beklager, jeg kan gi deg 199,50 i rabatt for disse fem spillene.

Visse spill eksludert my ass.

'99 BMW 520iat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg på den der tidligere idag.

Visse spill eksludert my ass.

Hahahah, lo dem så jevveli oppi tryne når de sku gi meg førti spenn for et spill som var fra samma år, og som de solgte sjøl for 500.. Go morgen og godnatt!

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikk du handlet det egentlig? Er det ikke slik at de ikke er lov å selge før i morra?

-Krissa

Fikk det i første butikken jeg gikk i:) Var en kamerat som var på jobb som solgte det til meg. De hadde ikke fått noen restriksjoner på spillet de.

Er snart ferdig med 2% av spillet,hehe. og har brukt en del timer i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med sladding? Er det like lett som i GT3, eller like vansklig som i Prolouge? Sistnevnte var jo ikke morsomt i det hele tatt bare pga dette...

Gleder meg til i morgen :titties: :titties: :titties: :titties:

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med sladding? Er det like lett som i GT3, eller like vansklig som i Prolouge? Sistnevnte var jo ikke morsomt i det hele tatt bare pga dette...

Gleder meg til i morgen :titties: :titties: :titties: :titties:

Spørs om du har ratt eller håndkontroll, men med ratt var det en helt annen verden enn prolouge. Realistisk hele veien, selv når det går sidelengs. Hvorvidt det er lett eller ikke kommer nok an på sjåføren ;)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har håndkontroll. Kamera bak bilen er jo helt ræv! Er jo konstant rett bak bilen uansett hvor brei du legger`n. Dårlig... akkuratt dette var konge på GT3.. Ellers et bra spill! :) Kjører forøvrig Celica GT Four med 250 hk :rolleyes:

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan komme til meg og hente kvittering på forhåndsbestilt GT4 (Elkjøp) hvis du vil. Jeg fant ut at jeg har forhåndsbestilt to steder;)

takk for tilbudet, men jeg hadde tilfeldigvis fri i dag, skulle på biltilsynet, passet bra, da fikk jeg dratt på elkjøp når det åpna kl 10, så langt er jeg ganske imponert over spillet, har bare spilt 1 time da. Kjørte Camaro 69 på Nurburgring, skikkelig jævli handling på standard Camaro 69, stemmer bra det :) morro.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider