Gå til innhold

GRANTURISMO 4 Kommer Snart

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har kontakter vettu.. Er faktisk flere butikker som har fått de inn allerede, men de har ikke lov til å selge de før 9.mars. Men jeg kjenner en som driver en butikk, så jeg fikk det i dag.

Da har vedkommende brutt sperrefristen og kan dermed forberede seg på konsekvenser, miste fremtidige avtaler med leverandøren, evt. miste lisensen.

Hilsen en næringsdrivende.

Turid Laila, Pondus og Jokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har vedkommende brutt sperrefristen og kan dermed forberede seg på konsekvenser, miste fremtidige avtaler med leverandøren, evt. miste lisensen.

Hilsen en næringsdrivende.

hahaha...Busted

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke helt det jeg leser om at spillet automatisk lagrer når du kjøper en ny bil. Det skal visstnok ikke gå an å ta ut minnekortet heller, da fryser spillet seg. Med andre ord, ingen prøvekjøring fra nå av :S Når du har brukt alle pengene dine på en bil som viser seg å være ubrukelig - synd for deg. Selg den og få igjen bare en fjerdedel av hva du gav for den...

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid å treg med å bestille og være først ute, så det er vel utsolgt før jeg rekker å dra i butikken å se etter det. Men jeg gleder meg alikevel, har 100% på 3ern.

Du kan komme til meg og hente kvittering på forhåndsbestilt GT4 (Elkjøp) hvis du vil. Jeg fant ut at jeg har forhåndsbestilt to steder;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider