auditq Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Leste på http://www.photoblockershop.no/ om en spray med klarlakk som gjør at skiltet reflekterer helt hvitt og gjør reg nummer uleselig ... Noen som har testet dette ? Funker det er det jo must! Det jeg har hørt er at det ikke fungerer på skilt i norge pga. uthevet skrift på skiltene... :( det fungerer vistnokk på på helt flate skilt!? Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nonstop Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Hvis man ikke kan "lure" fotoboksene kan det jo være en fordel og vite hvor di står.... Road Angel Litt dyrt mene... Mvh SunIx^ Nyeste topcom programvaren kommer med fotobox varsel og hvilken hastighet det er på veien. koslig GPS programvare ;) Siter - Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk - BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 det skal funke om det er en "blits" boks, da er det bare å spraye med klarlakk. - er det en infrarød boks så funker det ikke. *spray og prøv med kameraet ditt, så en test på svensk tv med svensk vegvesen i "pluss" på svt2 tror jeg, og det funka bra med klarlakk...! - men bøter om dette blir oppdaget er jo stor. --- garantere ikke noe, jeg sier bare at det iallefall funket! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rømmling Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Nyeste topcom programvaren kommer med fotobox varsel og hvilken hastighet det er på veien. koslig GPS programvare ;) hvilken type gps er det til å hvor mye koster det da GPS+Programet Siter Toyota Sportscar Owners Group Norway TS-ogn forum *5 linjer burde vært nok for alle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Ulempen med gps og programvare er naturligvis at du aldrig kan være helt sikker på at programvaren har fått med seg de nyeste fotoboksene. Dessuten er det vel slitsomt å hele tiden sørge for at programmet er oppdatert?? En eneste ting som er kjempefint med denne sprayen er hvis du skal ta bilder av bilen din selv og du ikke er interessert i at alle ser skiltnr ditt, ihvertfall hvis bildet taes med blits. Da er det jo enklere å bare rediger vekk skiltnr på pc'en. Det kan man gjøre selv med paint i windows! Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Jeg har testet Road Angel nylig.. les om mine erfaringer her: http://www.evo.no/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=112 Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jm1983 Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 en kjøper seg ikke road angel minderst en driter penger da en vanlig gps med tomtom og last ned oversikten til boksene fra en nederlansk side vips så har du varsling + vanlig gps til rundt samme pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig78 Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Jeg så en episode av Myth-Busters på Discovery Chanel der de testet slik spray, samt cd'er hengende i frontruta, dingling med nøkkelknipper, bilen kledd med aluminiumsfolie, speil på taket som snurret osv, osv... Ble brukt mot både radar og laser så vidt jeg husker, og INGENTING funket. Slike produkter er søppel. Myth Busted... Siter Kjører en For Det Meste 99' Subaru Impreza GT med bare to dører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg