golf-espen Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 hva har folket å si om Veng sine deler? tenkte jeg skulle kjøpe meg Style fangerene til poloen..eller er ogrinale fangere noe spesiellt dyrere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 hva har folket å si om Veng sine deler? tenkte jeg skulle kjøpe meg Style fangerene til poloen..eller er ogrinale fangere noe spesiellt dyrere? v®eng har elendig passform..... har forresten en orginal style fanger liggende..... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 vreng jah hehe.. men nå va eg ute på vw fjetland å bestilte meg style fanger bak å fremme.. får de på torsdag =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 hva betalte du for fanger foran og bak per del? trenger bak jeg og... tror de sa 2600 for bakfanger, synes det var vanvittig dyrt for litt plastikk Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 ca 5200 for alt me vacn rabatt bakfanger kosta 2363 m/ rabatt frontfanger kosta 2105 m/ rabatt +diverse deksel å gitter. 10% rabatt bler jo dyrt når d e orginalt, men du får det vel enklere med montering og då..blir vel som plug and play nesten kom fra oslo på torsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Veng - heng og sleng ;) Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 ahh då va fangerene montert på!! ble lakka i går kveld.. guudd! venter bare på leppe fra je-design nå! denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Den leppa har jeg.....liten,kjekk og gjør MERKBAR forskjell.......... Men nå er den av pga jeg trodde det skulle komme snø.....lite snø hittil men jeg var sjeleglad den var av på Tirsdag da jeg traff en frossen jordklump i 70-80......traff bare frontakslen....som det ble hakk i...så det var litt krefter igang her...glad ikke front/eksos gikk.....og at bilen ikke er mer senka....da hadde jeg vært en front og evt radiator fattigere...... PS: Gou.....husk at du skal si ifra til meg hvis du skal selge frontfangeren da............. (du skulle ikke selge den i høst) Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 kool, kor høy er den leppa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Tipper ca 7-8 cm eller noe.....gidder ikke gå ut i låven å måle nå.....da tror jeg at jeg blåser bort...................... :-) Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg