Gå til innhold

lakka intriør

Antyoui

Anbefalte innlegg

Hehe. USA ja. Men der er alt bare tull ;) Neida. Vi får slutte å ødelegge tråden til Antyoui. :) Som vi ble enige om på MSN så var Primera mer gøy å kjøre :)

Påsporing.

Antyoui: Har du fundert på å lakkere dekslet rundt rattet? Det svææære? Lurte på det når jeg hadde min, men droppet det. Tror det kan bli litt kult :)

Påtide dåke kom on-topic igjen,,,! :p ja,,tenkte faktisk på det, og så tenke eg på å lakke dei plastikk listene som er under døra (inni bilen oppå rør kanalane) Men veit ikkje kor lenge det hadde gått før lakken blir slitt vekk...eg brukte orginal bil lakk på dette,,men kanskje det er anna lakk som egner seg bedre på plastikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er litt risky å lakkere der ja. Tror det blir fort slitt bort igjen. Om du ikke er flink til å løfte beinda da :)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei :) En langbeina kompis av meg har klart å sparkeløs aksebegeret bak i begge bilene jeg har hatt. Den jeg har nå har han kun sittet foran i :)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unskyld for offtopiceringa :P

Tror det kan bli kult å lakke dekslet over rattet ja.. skal gjøre dette selv når været tilsier utearbeid.

Når det gjelder de listene så kan du jo lakke de, smøre på x antall strøk klarlakk og legge på en slags gjennomsiktig film da.. sånn beskyttelsefilm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan bli kult å lakke dekslet over rattet ja.. skal gjøre dette selv når været tilsier utearbeid.

Når det gjelder de listene så kan du jo lakke de, smøre på x antall strøk klarlakk og legge på en slags gjennomsiktig film da.. sånn beskyttelsefilm.

hmm,,ja, må vertfall kjøpe meir lakk først,,hadde akkuratt nok til å gjer meg ferdig med dørhandtaka bak og dei andre boks-greiene som er i døra....

mere avsporing her da.

men nice cd/mp3 spiller du har. jeg har likedan ;p

har du problemer med at den er extremt følsom for riper i mp3 platene?

og at du ofte får "ERROR", så spytter den ut plata?

Eg er godt fornøgd med spilleren,, Har aldri fått error sjølv om CDene har vert ripete, mangen ganger spilleren i bilen har spilt plater som ikkje stereoen i huset har spilt,,men så er jo ikkje stereoen min særli masså å skryte av, sombrero Men det kunne gått vert en dimme funksjon eller noe på spilleren slik av man kunne justert lyset i den,, blir ofte i sterkeste laget,,,vertfall når det er drittvær,,som det ofte er her på vestlandet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo ta det helt ut:

DSC00909.jpg

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
Ser bra ut dette Antyoui;) Har vurdert det samme på min. Lakka noen smådetaljer originalfargen, som er mørkeblå (jeg syns den er noe lilla). Passer ganske bra til det alt annet mørkt i bilen, siden den er litt diskrè.

Sitter med samme tanken, så jeg lurte på om du hadde giddi å slengt ut noen bilder hvis det lar seg gjøre? Har en blå-lilla sak jeg også.... sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endlig ferdig og eg har fått delene på plass igjen,,vart bra bortsett ifra at eg glemte handtakene bak notin angry

dash3lz.th.jpg

dash28ey.th.jpg

Dette ble pent!Tallene på kilometerstanden ser litt merkelige ut?!

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider