Gå til innhold

Golf 3 cab

Ranger emnet

{bct}=TOY=

Anbefalte innlegg

Hei folkens. tenkte jeg skulle prøve å søke litt hjelp her siden der er mange som sitter med kunskap om golf. Har et lite problem med gearkassa mi... Det var vist utslitt reversdrev.. noen som har noe formaneing om hva dette koster å fikse, eller om det bare lønner seg å finne no brukt å sette i?

Er også interresert i golf joker eller coulor consept seter med airbag som funker.

99' Passat 1,8T

98' Golf 3 cab (solgt)

86' Jetta (r.i.p.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvor langt har kassa gått?

skal ikke være den dyreste reprasjonen og skifte rev.drev, men det er jo litt jobb..ikke sett den på auto/as i allefall..da blir du fort fattig.

Flust av bra verksteder i byen som sikkert er behjelpelige med et lite prisoverslag.

Ser forresten bilen din ganske ofte i byen, veldig pen cab du har!

elsker den blåfargen : )

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor langt har kassa gått?

skal ikke være den dyreste reprasjonen og skifte rev.drev, men det er jo litt jobb..ikke sett den på auto/as i allefall..da blir du fort fattig.

Flust av bra verksteder i byen som sikkert er behjelpelige med et lite prisoverslag.

Ser forresten bilen din ganske ofte i byen, veldig pen cab du har!

elsker den blåfargen : )

Tusen takk!!

Digger fargen selv! Kassa har bare gått 100.000 så det er jævla kjipt...sensur.JPG[/img]

Bilde021.jpg[/img]

99' Passat 1,8T

98' Golf 3 cab (solgt)

86' Jetta (r.i.p.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøken Bil, feteste caben jeg har sett :) uten om 1 ting jeg ikke skal nevne :) Bytte bil JAJA ? :) hvilken motor skjører du ?

Jo si det da... det er 1,6 100hk.... nesten racerbil... bytte, tviler show me the money....

99' Passat 1,8T

98' Golf 3 cab (solgt)

86' Jetta (r.i.p.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeepp :) har vert på finn.no nå fikk lyst på cab da jeg så bilen din.

fant en fin en :) ikke helt samma som din men.

http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1108580012097?finnkode=5021772&sid=0adsLmGrR012082&pos=6

Nå selger jeg gtièn :)

Nei var jo ikke helt lik, men er joker så det er jo kult. Mulighet for å få den som du vil ha den da... men fargen på min er litt penere da. også er det 2.0l da... litt mere drag.

99' Passat 1,8T

98' Golf 3 cab (solgt)

86' Jetta (r.i.p.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disser du auto ell mandel? angry

har du egentlig peiling på hvor mye arbeid og hvor dyrt det er å skifte rev.drev på ei slik girkasse? MYE billigere å få tak i ei brukt kasse.

Har samme prob. på min, kjørt med det i 4år snart, bare å være forsiktig. men er jo litt verre på {bct}=ToY= sin da, den var ikke god.... :rolleyes:

angående caben din {bct}=ToY= så er den jævlig fin, god bil å kjøre også, har kjørt den*hehe*, dritfin farge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disser du auto ell mandel? angry

har du egentlig peiling på hvor mye arbeid og hvor dyrt det er å skifte rev.drev på ei slik girkasse? MYE billigere å få tak i ei brukt kasse.

Har samme prob. på min, kjørt med det i 4år snart, bare å være forsiktig. men er jo litt verre på {bct}=ToY= sin da, den var ikke god.... :rolleyes:

angående caben din {bct}=ToY= så er den jævlig fin, god bil å kjøre også, har kjørt den*hehe*, dritfin farge..

Hæ har du kjørt bilen min?? hvem er du??

Hørt rykter om at det er en jævlig jobb ja må dele kassa og slikt... :P

Går fint å kjøre med bare man planlegger parkering... hehe..

Venter på er oppgjør fra lønnsgaranti fondet så da blir det nok ordning på revers, nye sommerfelger og effektanlegg.

Så blir det teflonbehandling når snøen er borte (julegave fra bror.. kjipt.. NOT)

99' Passat 1,8T

98' Golf 3 cab (solgt)

86' Jetta (r.i.p.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med forrige eier og ta ut girkassa på denne bilen jeg kjører, slik at han kunne skifte nettop rev.drevet. Han mente at det ikke var den enkleste jobben, men hvis man hadde demontert en eller flere like kasser før så skulle saken gå ganske kjapt unna..

vet ikke presis hvor mange timer han brukte, men jeg hentet igjen bilen samme dag..

og akkurat auto as har jeg dårlig erfaring med ja, no offence, dere er flinke til og skru, men ikke til den servicen og prisen ..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får det man betaler for vettu!

har du fått dårlig service hos oss?husker vi skulle ha 4 hjuls kontroll på bilen din, og du sa i en tidligere post at vi ikke hadde apperat til å ta 4 hjuls kontroll med lettmetall felger, feil.

vet du hvorfor du måtte ha på stålfelger?

fordi jeg sa at du var så nøye med bilen din og at jeg tviler på at han blir glad hvis det blir riper i felgene.

derfor la på stålfelger.

trives godt på auto jeg :)

no hards feelings...

Lenke til kommentar
Del på andre sider