Gå til innhold

Golf 3 cab

Ranger emnet

{bct}=TOY=

Anbefalte innlegg

Hei du!!

Feit bil du har,har litt smålyst på en slik cab jeg å.Eneste som er litt synd er at en har den dumme veltebøyla over midt på der.. men men ,geit å ha ved rundvelt.

Skal du ha på noe ny efelger bør det være noe med kant og helst ikke noe smalere enn 8-9" brede..

Fant en ganske heftig en for litt siden..

Fikk SÅ lyst til å selge min Golf og kjøpe igjen denne men... Må nesten gjøre ferdig prosjekta mine først. hehe

den så fet ut da men:

cabfront.bmp

Passe gjennomført med greit utseende:

cabVB.bmp

Bare forslag evt..

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

får det man betaler for vettu!

har du fått dårlig service hos oss?husker vi skulle ha 4 hjuls kontroll på bilen din, og du sa i en tidligere post at vi ikke hadde apperat til å ta 4 hjuls kontroll med lettmetall felger, feil.

vet du hvorfor du måtte ha på stålfelger?

fordi jeg sa at du var så nøye med bilen din og at jeg tviler på at han blir glad hvis det blir riper i felgene.

derfor la på stålfelger.

trives godt på auto jeg :)

no hards feelings...

Ok, fikk beskjed om at dere ikke hadde det rette utstyret til og ta lettmet. felger av oppretteren. Og da ble det litt kaotisk med og få levert stålfelgene, siden alle her var borte en del dager. Men hyggelig at du forteller/gjorde dette. Sånnt setter jeg pris på.

Tviler ikke på at du trives godt der borte, dere har jo peiling på hva dere driver med.

Så no hard feelings :)

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!!

Feit bil du har,har litt smålyst på en slik cab jeg å.Eneste som er litt synd er at en har den dumme veltebøyla over midt på der.. men men ,geit å ha ved rundvelt.

Skal du ha på noe ny efelger bør det være noe med kant og helst ikke noe smalere enn 8-9" brede..

Fant en ganske heftig en for litt siden..

Fikk SÅ lyst til å selge min Golf og kjøpe igjen denne men... Må nesten gjøre ferdig prosjekta mine først. hehe

Er ikke 8-9 " felger veldig mye på golf?? hadde 7,5 på de forige med 215 og de var veldig glad i hjulbuene mine....

Jeg som står ved Fyksen ja Olehenri.. Takker..

99' Passat 1,8T

98' Golf 3 cab (solgt)

86' Jetta (r.i.p.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke 8-9 " felger veldig mye på golf?? hadde 7,5 på de forige med 215 og de var veldig glad i hjulbuene mine....

jeg har selv 9x16" på min og 60 senk + riktig camber justerring på framhjula,har bare 205/45 dekk så det blir veldig "nazistuk" på den,dekket stikker så vidt innenfor hjulbuene(som er valsett 1,5cm pr bue) men felgen stikker litt utenfor foran,men bak er det litt anderledes pga camberjusterringa mi foran og den senkinga..

slik ser det ut:

DSC01060.jpg

PS: BILEN STÅR PÅ EN LITEN BAKKETOPP/KUL PÅ PLENEN SÅ VINKELEN ER LITT FEIL PÅ FRAMHJULA...

skurer ikke i det hele tatt. kunne godt vært litt lavere foran etter min mening :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mente det var den ja.. :D møtt på deg en del ganger på e6 øyer - lillehammer på morraskvisten og eftan.. :D

Det kan nok stemme ja... jobber på Gjestegården så er å finne på den strekkningen ganske ofte..

Så bra ut Rayander det skal du ha... får se hva det blir når penga om våren kommer...

99' Passat 1,8T

98' Golf 3 cab (solgt)

86' Jetta (r.i.p.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok stemme ja... jobber på Gjestegården så er å finne på den strekkningen ganske ofte..

Så bra ut Rayander det skal du ha... får se hva det blir når penga om våren kommer...

jupp, sett den der og, har jobba på ringebu så har kjørt forbi hver dag i en period.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Fin bil

Går det ikke en til G3 cab på Lillehammer?

Så en sølvfarga cab. på HydroTexaco, så bra ute den bare det var noe stygge speil på den...

Takker.. jo så en sølvfarga der jeg og la ikke merke til speila jeg, men så bra ut den ja. men Har ikke no sansen for badlook bare på lyktene jeg blir liksom noe som mangler..

99' Passat 1,8T

98' Golf 3 cab (solgt)

86' Jetta (r.i.p.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker.. jo så en sølvfarga der jeg og la ikke merke til speila jeg, men så bra ut den ja. men Har ikke no sansen for badlook bare på lyktene jeg blir liksom noe som mangler..

er en dude som jobber på yx løkkegata som har den..

Personlig syns jeg ikke noe om den egentlig, likte den i starten, men lik ikke lyktene, baklyktene og som du nevner den lille badlooken på den

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en dude som jobber på yx løkkegata som har den..

Personlig syns jeg ikke noe om den egentlig, likte den i starten, men lik ikke lyktene, baklyktene og som du nevner den lille badlooken på den

Nei du vet hver sin smak bare han liker den selv så....

Du kjenner ingen som valser hjulbuer i nærheten da olehenri??

99' Passat 1,8T

98' Golf 3 cab (solgt)

86' Jetta (r.i.p.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider