Gå til innhold

Golf 3 cab

Ranger emnet

{bct}=TOY=

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg slutte å gå på Auto'n noen gang somhelst, for noen blodsugere.

Trenger skitlys glass bak og jeg trodde jo det var enkelt og billig...

Men neida du får jo ikke kjøpt bare glasset, må kjøpe hele lykta til 97,- og jeg trenger da 2 stk...

ALDRI mere Auto'n

99' Passat 1,8T

98' Golf 3 cab (solgt)

86' Jetta (r.i.p.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå skal jeg slutte å gå på Auto'n noen gang somhelst, for noen blodsugere.

Trenger skitlys glass bak og jeg trodde jo det var enkelt og billig...

Men neida du får jo ikke kjøpt bare glasset, må kjøpe hele lykta til 97,- og jeg trenger da 2 stk...

ALDRI mere Auto'n

det står en rød golf3 borte på lunds bilhuggeri, skiltlysa på vanlig golf og cabriolet er sikkert den samme..

de får du sikkert gratis om du smiler pent og skrur de av selv

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
Fant dem ikke der jg...

Noen andre forslag??

Har sykt lyst på de felgene...

Edit: Fant dem hos Sharif...

Men d var fem-bolts da...

Hvor fikk du tak i de felgene for firebolts??

Jeg kjøpte de på autodekk på lillehammer ja...

og de får vel fra felgimport...

heter TSW RIB så du finner de vel hos noen som forhandler TSW tenker jeg...

99' Passat 1,8T

98' Golf 3 cab (solgt)

86' Jetta (r.i.p.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen cab, minner litt om min... (har svart colur consept 2.0 l 115hk)

har faktisk samme problemet som deg med reversen, den bråker som faen i revers...

ang verksteder osv.. IKKE dra til bilradiospesialisten hvis du er i tr.heim en dag for å montere noe... de svina prøvde å scamme meg...

fikk de til å innstalere alarm til meg, (alarm med fjernstart), de sa de ikke fikk til fjernstarten pga start sperra (den er grei, men skal prøve selv :P ) og at alarmen funka fint...

to dager etter montering slutta alarmen å fungere, så jeg dro tilbake, montøren skrudde å så på det og kom ut med alarm mainframen og sa: denne funker ikke, kjøp deg en ny en...

så sa jeg at jeg skal tenke på det, og etter 10 mins samtale fikk jeg med meg boksen hjem, jeg la meg ned under dasjen og gikk over ledninger, de drittsekkene har halveis klippt overs strømkabelen til alarmen og venta på at jeg skulle kommetilbake for å kjøpe ny.... men det var jo bare å sjøte det så funka alarmen helt genialt den :D

de hella lyktene dine, ca pris du ga for de? 3500?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen cab, minner litt om min... (har svart colur consept 2.0 l 115hk)

har faktisk samme problemet som deg med reversen, den bråker som faen i revers...

ang verksteder osv.. IKKE dra til bilradiospesialisten hvis du er i tr.heim en dag for å montere noe... de svina prøvde å scamme meg...

fikk de til å innstalere alarm til meg, (alarm med fjernstart), de sa de ikke fikk til fjernstarten pga start sperra (den er grei, men skal prøve selv :P ) og at alarmen funka fint...

to dager etter montering slutta alarmen å fungere, så jeg dro tilbake, montøren skrudde å så på det og kom ut med alarm mainframen og sa: denne funker ikke, kjøp deg en ny en...

så sa jeg at jeg skal tenke på det, og etter 10 mins samtale fikk jeg med meg boksen hjem, jeg la meg ned under dasjen og gikk over ledninger, de drittsekkene har halveis klippt overs strømkabelen til alarmen og venta på at jeg skulle kommetilbake for å kjøpe ny.... men det var jo bare å sjøte det så funka alarmen helt genialt den :D

de hella lyktene dine, ca pris du ga for de? 3500?

Kjipe folk altså...

Hella lyktene ga jeg litt under 1000,- for husker ikke helt på krona men rundt der....

Selge interiøret ditt eller?? bytte likt kanskje?? jaaaaa....

Revers er oppskrytt... :driving

99' Passat 1,8T

98' Golf 3 cab (solgt)

86' Jetta (r.i.p.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...