ramtho Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 På renultn er det hakkepelita Q piggfri dekk. Er det normalt at disse støyer noe inni h*****. Uansett føre og vær så er det en jevn lyd som gjør aten stakkar holder på å klikke. Noen som vet om det er normalt med mye støy på renault el om jeg må kjøpe 200kg demping og heldempe hele bilen? Jeg har hatt samme problem med bilen min og det var hjullagret. Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Trenger ikke merke noe på bilen nei, men er lyden konstant?? Forandrer lyden seg ettersom du svinger til høyre eller venstre??Hvis det er et hjullager på f.eks høyre side som har gått så vil lyden være borte når du svinger til venstre, men komme når du svinger til høyre. (Da belaster du ikke hjullageret.) Ikke for å være pirkete men dette med belastning av dekkene dine er vell heller omvendt. Når du svinger til høyre så kommer vekten komme på det venstre hjulet og omvendt. Vekten ender alltid opp på ytterhjulet i sving. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Violence Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Ikke for å være pirkete men dette med belastning av dekkene dine er vell heller omvendt.Når du svinger til høyre så kommer vekten komme på det venstre hjulet og omvendt. Vekten ender alltid opp på ytterhjulet i sving. Svarer det samme som jeg gjorde tidligere i tråden her. "hehe, OK.. Tenkte over dette etter at jeg hadde skrevet, var liksom noe som ble rart... " Siter 2000 - BMW 320i 2003 - KTM 525 EXC 1976 - Ford Taunus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Høres ut som hjul-lageret. Fikke samme problemene på Corsa'en til kammeraten min. Det gamle lageret må presses ut om det er framhjuls-trekk, så påregn en verksted-utgift eller få tak i noen som har Verkstedpresse i garagen. Regn også med en ganske saftig pris på det nye lageret =) Fransk er vanskelig å skaffe for mange butikker, og koster flesk :rolleyes: Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Jeg kjøpte mitt på mekonomen til men Renault 19, det var ikke no stress id det hele tatt. Ikke kosta det så mye heller... Men jeg fixa det selv da.. Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Dere hadde rett jeg feil, hehe. Det var et hjullager som var gåen ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg