Gasell Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Selger en Jettafront som jeg har liggende. Lykter, grill og ramma som lyktene sitter i følger med. Med ramma mener jeg hele ramma som lykter og panser lås sitter festet i. Selges hbo 500. Siter Calibra Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Selger en Jettafront som jeg har liggende. Lykter, grill og ramma som lyktene sitter i følger med. Med ramma mener jeg hele ramma som lykter og panser lås sitter festet i. Selges hbo 500. I hvilken stand er det å hvilken års moddel er det fra? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gasell Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Det er i 100% stand, med model er ikke jeg sikker på.. Har ikke så fryktelig peil på vw. Er ikke sånn som sitter på de første jettane i allefall. Er sånn typisk front som alle skal ha på golf 2. Siter Calibra Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Det er i 100% stand, med model er ikke jeg sikker på.. Har ikke så fryktelig peil på vw. Er ikke sånn som sitter på de første jettane i allefall. Er sånn typisk front som alle skal ha på golf 2. Så den passer ikke til min, Caddy '88 mod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 det er ikke plug and play nei, men er folk som har hatt jetta2 front på golf1/caddy fronter før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gasell Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Var det som var planene mine også, men gidder ikke å gjøre det da bilen trenger en voldsom rustpuss først. :) Vil tro det bare er å fjerne den gamle ramma som lyktene sitter i å sette i den nye, ser i allefall ikke verre ut. Siter Calibra Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg