Sleminem Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 web adr [/img] Jeg skal kjøpe meg en slik forsterker som dette. Vet kriteriene å sånn på den, men lurer på hva den er verdt som brukt. Vet den er spilt hardt og er godt brukt. Det er en 5kanals forsterker Hva er en fornuftig pris på denne? Siter Fryser i hjæl på vintern, koser meg på sommer`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Tror det hadde vært bedre om du hadde lagt ut bildet på nettet også. Ikke alle som har tilgang til "mine bilder" på maskina di vettu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleminem Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 hadde jeg bare vist hvordan man gjorde det så=) ække så lett å forstå alt:P Siter Fryser i hjæl på vintern, koser meg på sommer`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg