Gå til innhold

Hvordan ser dere sivilpoliti biler?

Ranger emnet

Kimman

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mest utspekulerte sivilbilene jeg har sett, er en gammal rusten, hvit Caravelle 93/94 modell og en Ford Fiesta 1.1 83 modell! (!) Sistnevnte ble jeg faktisk stoppa av selv. Da var jeg 15 år og lånte en møpp. 5 år siden.. Denne bilen var ment for å fange mopedister :fingers: Synd de ikke klarte å ta igjen alle. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det at de aller fleste sivilbilene har 3 ekstra "bremslys" i bakruta... Der de 2 ytterste egentli er blålys....

ett eller to bremselys "ekstra" disse er blå men er ikke så lett å se det når man kjører.

forøvrig er jeg alltid mistenksom når jeg ser KZ og KF regga biler i bergen. I tillegg til volvo, primera, ford mondeo/focus, peugot. mye å holde styr på. Men er alltid mistenksom når noen kommer ut bak meg i venstrefilen.

min bror kjørte forbi en brun primera gt, og den fulgte etter han i en mil. da hadde han ligget i 100 hele veien. i både 80 og 60 soner. da kom blålysene på :rolleyes:

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjører på motorvei liker jeg å ha bra fart, men så ble kompisen min stoppet av sivilpoliti da han kjørte forbi dem på motorvei. Så det fikk meg til å lure hvordan dere ser etter om det er sivil eller ei?

Noen har sagt at det er å se på antenner på taket, om det er mer enn 3 stk.

Noen har sagt at det er å se etter kamera inni bilen

Noen har sagt at det er å se etter at tåkelys har blått inni

Noen som har erfaring?

får brekninger å sure oppstøt når æ e i nærheten av en purk så finner det fort ut :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: hehe

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider