turbokano Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 hvilken 6x9 høytalere vill dere annbefale!? ar hørt JBl decade skal være bra,vurdere om jeg skal heller gå over til et bra MDS komp sett å ha bak i stedet,hva mener dere? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 RF HPC-2369 bør være et bedre valg. http://www.autosound.no/RockfordFosgate/Hoytalere/HPC2369.HTM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Frontsett sier bare jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Komponent sett er helt topp å ha foran, men ofte litt vanskeligere å plassere bak. Regner med at du har komponentsett foran, og da burde stereo-effekten være ivaretatt. Og om det du vil oppnå er å fylle ut lyden, så vil du komme langt med et 6x9" sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 ja har 6,5" MDS komp sett forann,har 6x9 i hylla nå,klarte å røkke kontaktene av den ene høytaleren for ei stund sia,så bare brokopla 2 kanaler å satt på den andre høytaleren midlertidig,høytalerne var jeg veldig fornøyd med enkli,spilte bra,panasonic 4 veis 6x9 kjøpte dem i danmark på bilka:D men vill ha tak i noe bedre nå.tja har 2 10"MDS fanatic power i trønken spiller meget bra,så trenger enkli en høytaler som kan spille j.... høyt:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 kjøpte MDS fanatic xxxl 6x9`ere eller hva faen di nå heter i sverige i fjor... aldri kjøpt værre høytalere! Har bare vældi dårlie erfaringer med MDS, gå for ett kvalitets merke med rykte som f.eks. JBL!, Kicker, Rockford, Focal osv DLS er ett relativt nytt merke fra sverige som knuser MDS! Forestn har jbl decade nå.. meget fornøyd! Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 nja har delte erfaringer med mds,har et komp sett å synes det spiller tålig bra.subbene er jeg VELDIG fornøyd med,kjøpe også xxl69 høytalerne de skuffa noe ENORMT!! de sugde rett å slett.styrer også unna mds forsterkere,hadde min på rep 2 ganger på halvt år...hvor får en tak i JBL decade og hvor mye må man gi for det? lurer faktisk på å kjøpe en dvdspiller/tvtuner til bil fra usa,149$ for spilleren og kun 29$ i frakt.leveres innen 5 dager. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 jeg kjøpte faktisk mine decade her på forumet... Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råtassen Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Lyden skal være foran, bass bak!! alle konserter har lyd foran......Blir mer naturlig lydbilde Kjøp heller et bra 2 eller 3 veis sett, ikke 6x9"!! :op Siter RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a 3 rotor power 1986 Rx7 Drifter (FD motor) 1993 Mazda 323 GTR 1990 JC Cosmo 20B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 må jo ha 6x9 bak, så de som sitter bak får ett litt bedre lydbilde.. du som sitter foran i bilen, skal høre mest av fronthøytalerene, og ett lite snev av 6x9 eller annet baki.. synes ikke att det skal bli motsatt, att da du sitter foran, så hører du nesten ikke frontsettet.. det blir litt rart.. men mye foran, litt bak, krafig sub = bra spør du meg Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 Jeg ville ha gått for infinity kappa 6x9" de har en jævli fin lyd.og en helt grei bass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 Originally posted by pahf Jeg ville ha gått for infinity kappa 6x9" de har en jævli fin lyd.og en helt grei bass. Har sånne. Skikkelig bra lyd.. Men, jeg er ikke så frelst av 6x9.. så kanskje jeg selger dem.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg