Gå til innhold

6x9" anbefaling ?

Ranger emnet

turbokano

Anbefalte innlegg

ja har 6,5" MDS komp sett forann,har 6x9 i hylla nå,klarte å røkke kontaktene av den ene høytaleren for ei stund sia,så bare brokopla 2 kanaler å satt på den andre høytaleren midlertidig,høytalerne var jeg veldig fornøyd med enkli,spilte bra,panasonic 4 veis 6x9 kjøpte dem i danmark på bilka:D men vill ha tak i noe bedre nå.tja har 2 10"MDS fanatic power i trønken spiller meget bra,så trenger enkli en høytaler som kan spille j.... høyt:)

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte MDS fanatic xxxl 6x9`ere eller hva faen di nå heter i sverige i fjor... aldri kjøpt værre høytalere!

Har bare vældi dårlie erfaringer med MDS, gå for ett kvalitets merke med rykte som f.eks. JBL!, Kicker, Rockford, Focal osv DLS er ett relativt nytt merke fra sverige som knuser MDS!

Forestn har jbl decade nå.. meget fornøyd!

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja har delte erfaringer med mds,har et komp sett å synes det spiller tålig bra.subbene er jeg VELDIG fornøyd med,kjøpe også xxl69 høytalerne de skuffa noe ENORMT!! de sugde rett å slett.styrer også unna mds forsterkere,hadde min på rep 2 ganger på halvt år...hvor får en tak i JBL decade og hvor mye må man gi for det? lurer faktisk på å kjøpe en dvdspiller/tvtuner til bil fra usa,149$ for spilleren og kun 29$ i frakt.leveres innen 5 dager.

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må jo ha 6x9 bak, så de som sitter bak får ett litt bedre lydbilde.. du som sitter foran i bilen, skal høre mest av fronthøytalerene, og ett lite snev av 6x9 eller annet baki.. synes ikke att det skal bli motsatt, att da du sitter foran, så hører du nesten ikke frontsettet.. det blir litt rart.. men mye foran, litt bak, krafig sub = bra spør du meg

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider